بهره برداری از ۹ پروژه صنعتی و عمرانی در شهرستان آبیک

فرماندار شهرستان آبیک گفت: ۹ پروژه صنعتی و عمرانی به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان آبیک به بهره‌برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک گفت: ۹ پروژه صنعتی و عمرانی به مناسبت دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان در شهرستان آبیک کلنگ زنی و به بهره‌برداری رسید.

احمدپور افزود: پروژه خط انتقال آب شهرک صنعتی کاسپین یک به طول ۱۴ کیلومتر و ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار کلنگ زنی شد.

او اضافه کرد: بهره برداری از شبکه توزیع آب فاز ۴ شهرک صنعتی کاسپین یک به مساحت ۳۵ هکتار، طول خط انتقال ۵ کیلومتر، طول شبکه توزیع آب ۳ کیلومتر و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

احمدپور گفت: پروژه آبخیزداری روستای زرجه بستان و مدام آباد با بیش از یک میلیارد تومان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی به  بهره برداری رسید.

به گفته او، بهره برداری از سنگ معابر روستای زرجه بستان در ۲ هزار مترمربع و دیوار ساحلی به طول ۱۵۰ متر با ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.

فرماندار شهرستان آبیک اضافه کرد: بهره برداری از پروژه از ۱۸ پروژه اداره امور برق با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال اعتبار در روستای زرجه بستان و نصب ۴ هزار و ۱۹۰ متر کابل خودنگهدار شبکه فشار ضعیف این روستا در راستای پیشگیری از سرقت، رفع خاموشی‌ها و رفع نارضایتی مردم در زمان وزش باد و باران و بروز خاموشیها، اجرایی شده است.

احمدپور در ادامه گفت: بهره برداری نمادین از یک طرح از ۹ طرح شهرداری آبیک با ۷ میلیارد و ۹۸۵ میلیون ریال اعتبار که پروژه زیرسازی و آسفالت و جدول گذاری خیابان صنعتگران در زمینی به مساحت ۳۶۰۰ مترمربع بود.

او افزود: گلخانه گیاهان زینتی اعتصامی با یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال افتتاح شد.

فرماندار شهرستان آبیک در ادامه گفت: افتتاح یک پروژه از دو پروژه منابع آب، لایروبی بازگشایی شامل اجرای عملیات لایروبی و بازگشایی رودخانه‌های جزمه، تازه آباد و زیاران در محدوده قشلاق به طول ۱۲ کیلومتر مبلغ ۶ میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال اعتبار اجرای شده است.

احمد پور افزود: یک پروژه از پنج پروژه عمرانی بخش بشاریات شامل پروژه آسفالت و زیرسازی معابر روستای نودوز با ۶ میلیارد ریال اعتبار در ۳۳۰۰ مترمربع مساحت  به بهره برداری رسید.

در بهره برداری ۹ پروژه صنعتی و عمرانی علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین، شهرام احمدپور فرماندار، اکرم نجفی مدیر کل دفتر امور روستایی و شورا‌ها استانداری قزوین، معاون عمرانی فرماندار، بخشداران، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار