بسته اخبار حوادث امروز ۱۹ بهمن ماه سال ۹۹؛

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در تنکابن / کشف ۳۵ تن چوب جنگلی قاچاق در سوادکوه

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۱۹ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۱۹ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کلاهبردار ۳ میلیارد ریالی در دام پلیس

سرهنگ غلامحسین شعبانی فرمانده نتظامی شهرستان تنکابن گفت:ماموران آگاهی تنکابن در پی دریافت چند فقره پرونده مبنی بر کلاهبرداری به مبلغ ۳ میلیارد ریال موضوع را با انجام اقدامات فنی به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

او از شناسایی کلاهبردار حرفه‌ای خبر داد و افزود:ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن ضمن بیان اعتراف متهم به کلاهبرداری ۳ میلیارد ریالی در بازجویی‌های فنی ماموران پلیس آگاهی، گفت: متهم با دایر نمودن موسسه کار یابی و تنظیم قرداد استخدام سوری برای متقاضیان کار در قبال دریافت مبالغی وجه نقد به عنوان راننده خودرو، اقدام به کلاهبرداری از آنان نمود.

سرهنگ شعبانی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف چوب آلات جنگلی قاچاق در سوادکوه

سرهنگ عبدالله اکبری فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت: ماموران انتظامی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه قطع درختان جنگلی در پاسی از شب و دپوی آن در مکانی خاص، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی قاچاقچیان چوب را در حال جابجایی چوب‌هایی که به صورت غیر مجاز از جنگل‌های شهرستان سوادکوه برداشت شده بود، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه با اشاره به هماهنگی قضائی، گفت: ماموران انتظامی در اجرای این عملیات سه دستگاه کامیون و یک دستگاه خودروی نیسان را توقیف و در بازرسی از آن ۳۵ تن انواع چوب جنگلی قاچاق را کشف کردند.

عامل افیونی در چالوس دستگیر شد

سرهنگ علی اکبر خسروی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان چالوس در پی دریافت خبری مبنی بر قاچاق مواد مخدر در محور کندوان موضوع را با انجام اقدامات پلیسی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او با اشاره به شناسایی خودروی سواری حامل مواد مخدر، افزود: ماموران پلیس چالوس و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی غافلگیرانه خودروی حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی دقیق از آن ۲۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس ضمن بیان دستگیری یک عامل تهیه و توزیع مواد مخدر، گفت:ماموران پلیس در این عملیات یک قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

پرده بر داری از راز ۱۰ فقره سرقت منزل در نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و با توجه به اهمیت موضوع، پرونده‌ای ویژه تشکیل و در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام اقدامات پلیسی، یک سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی گفت: سارق دستگیر شده تاکنون به ۱۰ فقره سرقت اعتراف نمود که متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی ارجاع گردید.

متهم که بلافاصله پس از دستگیری منکر هرگونه ارتکاب به جرمی بود، در بازجویی‌های فنی ماموران آگاهی به کلاهبرداری از شاکی با جعل سند و فریب وی با وعده ازدواج اعتراف کرد.

کشف ۲ تن چوب جنگلی قاچاق در محمودآباد

ماموران انتظامی محمودآباد در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب‌های جنگلی توسط یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای و فرصت طلب بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

ماموران انتظامی محمودآباد با بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات پلیسی یک دستگاه خودروی نیسان را در حال جابجایی چوب‌های جنگلی که به صورت غیر مجاز از جنگل‌های شهرستان محمودآباد برداشت شده بودند، را شناسایی و توقیف کردند.

ماموران انتظامی در بازرسی از خودروی توقیفی ۲ تن چوب جنگلی قاچاق را کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار