کشف وسایل سرقتی از زیر خاک

فرمانده انتظامی نرماشیر از دستگیری ۳ سارق و کشف یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال وسایل سرقتی چال شده زیر خاک در شهرستان نرماشیرخبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سرهنگ رضا زیدآبادی، فرمانده انتظامی نرماشیر گفت: در پی اعلام وقوع چندین فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو، کابل برق، منزل، مغازه و احشام در حوزه پاسگاه"عزیز آباد" این فرماندهی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس از بررسی صحنه‌های سرقت وانجام یکسری اقدامات پلیسی هویت سارقان که سابقه دار نیز بودند را شناسایی و در این رابطه با هماهنگی قضایی ۳ متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر با اشاره به اعتیاد شدید سارقان به مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه، گفت: سارقان در بازجویی‌های صورت گرفته به ۱۲ فقره سرقت محتویات داخل خودرو، وسایل منزل، احشام، مغازه و کابل برق اعتراف و انگیزه خود را از این سرقت‌ها تامین هزینه مواد مصرفی عنوان کردند.

سرهنگ زیدآبادی افزود: از مخفیگاه این سارقان، وسایل سرقتی متعددی که زیر خاک چال شده بودند کشف و این اقلام به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال تحویل مال باختگان شدند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.