در صورت دارا بودن شرایط :

زندانیان بدهکار جرائم غیرعمد استان همدان تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان بدهی آزاد می‌شوند

معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان همدان گفت: زندانیان جرائم غیر عمد با کمتر از ۱۵۰ میلیون تومان بدهی در استان همدان آزاد می‌شوند.

علی چهاردولی، معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: آزادی زندانیان جرایم غیر عمد تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان بدهی در استان همدان با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تا پایان بهمن ماه انجام می‌شود.

او با بیان اینکه تمامی زندانیان جرائم غیر عمد که تا سقف ۲۰ میلیون تومان در زندان هستند با پرداخت بدهی آن‌ها از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به مناسبت ایام الله دهه فجر آزاد می‌شوند افزود: برای زندانیانی که جرایم غیر عمد داشته اند و سقف بدهی آن‌ها بین ۲۰ تا ۱۵۰  میلیون تومان است با در نظر گرفتن شرایط مورد نیاز آن‌ها هم آزاد می‌شوند.

معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان همدان بیان کرد: برای افراد زندانی غیر عمد تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان بدهی، زنان بالای ۵۵ سال و مردان بالای ۶۵ سال، زندانیانی که فرزند معلول و نیازمند مراقبت دارند یا فرزند با بیماری خاص، زنان و مردانی که همزمان زندانی هستند و زنان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی  شامل این طرح آزادی زندانیان می‌شوند.

چهاردولی افزود: برخی از زندانیان هم که سقف بدهی آن‌ها بیشتر از ۱۵۰ میلیون تومان بوده است با توافقی که با طلبکاران آن‌ها داشته ایم بدهی آن‌ها را به ۱۵۰ میلیون تومان رساندیم و رضایت شاکیان را کسب کردیم.

او اظهار داشت: تاکنون شرایط آزادی ۶۰ زندانی در استان را بررسی کرده ایم که ۵ نفر از آن‌ها خانم هستند و به زودی با انجام مراحل قضایی و کمک ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آن‌ها آزاد می‌شوند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.