شلیک نافرجام قاچاقچیان چوب به سمت ماموران در رویان

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نوشهر- رویان از درگیری بین قاچاقچیان چوب با ماموران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مشایخ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نوشهر رویان گفت: با تلاش ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی، نیروی انتظامی رویان یک دستگاه پژوکه قاچاقچیان بصورت ماهرانه اقدام به جاسازی چوب آلات قاچاق جنگلی کرده بود، شناسایی و در یک عملیات ضربتی در منطقه کاسگرمحله رویان توقیف شد.

او افزود: همکاران حفاظتی و نظارتی منابع طبیعی در ابتدا مواجه با دو دستگاه پژو مشکوک در مسیر جاده جنگلی منطقه گلندرود رویان شده که پس از هماهنگی‌های بعمل آمده با فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان نسبت به تعقیب خودرو‌های مشکوک تا منطقه کاسگرمحله رویان کرده و پس از ورود نیرو‌های یگان حفاظت شهرستان و نیروی انتظامی رویان دستور توقف خودرو‌ها داده شد.

مشایخ گفت: پس از طی مسافتی افراد خاطی به سمت خودرو‌های منابع طبیعی و انتظامی با پرتاب سنگ و شیشه‌های خرد شده مانع از حرکت خودرو‌ها شوند، ودر نهایت به سمت خودرو‌های ماموران تیراندازی کردند.

او افزود: متخلفین در یکی از تقاطع‌های خیابان شهررویان پژو حامل چوب آلات قاچاق جنگلی را رها و متواری می‌شوند، لذا متهمان در کوتاهترین زمان ممکن شناسایی وپرونده تخلفی از سوی نیروی انتظامی و منابع طبیعی شهرستان روانه دستگاه قضایی شهرستان گردید.

مشایخ از زحمات ارزشمند نیروی انتظامی شهرستان، نیرو‌های حفاظت، صیانت و یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان در این خصوص قدردانی کرد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نوشهر رویان از مردم و دوستداران طبیعت هم خواست گزارشات تخریب، تصرف، قطع و حمل چوب غیر مجاز به شماره تلفن رایگان و بدون پیش شماره ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در هر ساعت از شبانه‌روز تماس بگیرند و مراتب را به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.