در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بورس از تغییر ساعت پیش گشایش آسیب می‌بیند

شقاقی گفت: مسئولان باید اجازه دهند که بازار سرمایه مطابق معیار‌هایی که دارد حرکت کند، این امری  که مسئولان در رابطه با زمان  پیش گشایش در پیش گرفتند به نوسانات بازار آسیب خواهد زد.

وحید شقاقی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با تصمیمات اخیر ناظر بازار در رابطه با ساعت پیش گشایش، بیان کرد: کاملا مخالف تمام دستکاری های دستوری و ابلاغی در بازار سرمایه به ویژه تغییر در زمان پیش گشایش هستم، به علت آنکه هرگونه دخالت در  بازار  ذات آن را تحت الشعاع خود قرار می دهد و اوضاع را بدتر می کند.

او تصریح کرد:  مسئولان باید اجازه دهند که بازار سرمایه مطابق معیارها حرکت کند،  این امری  که مسئولان در رابطه با زمان  پیش گشایش  در پیش گرفتند به نوسانات بازار آسیب خواهد زد.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: علی رغم آنکه طی ماه های گذشته شاهد بودیم ساعت پیش گشایش طی  چندین مرحله تغییر کرده اما تاثیر چندانی بر وضعیت  بازار سرمایه نگذاشته است.


بیشتر بخوانید


شقاقی گفت: مسئولان اگر دلشان برای سهامداران می سوزد از چنین تصمیماتی پرهیز کنند و بگذارند بازار روند خودش را در پیش بگیرد چنین تصمیمی که در رابطه با زمان پیش گشایش به تازگی اخذ شده در هیچ جای دنیا وجود ندارد.

او بیان کرد:  مفهوم پیش گشایش ایراد دارد بهتر است مسئولان بگذارند  در همان ساعت ۹ که ساعت اصلی معاملات است  خرید و فروش یا ثبت سفارش صورت بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار