اعلام مسیر‌های راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن در هرمزگان

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: به دلیل شیوع کرونا امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و موتوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، حجت الاسلام ایمانی فرد، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: به دلیل شیوع کرونا امسال هیچ گونه تجمع مردمی در روز ۲۲ بهمن نخواهیم داشت و راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و موتوری برگزار می‌شود.

به گفته حجت الاسلام ایمانی فرد، این مراسم در بندرعباس از ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان لارک تا بوستان غدیر برگزار خواهد شد و حجت الاسلام علی سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا سخنران آن خواهد بود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه شهروندان می‌توانند با تزئین خودرو و موتور‌های شخصی در راهپیمایی نمادین ۲۲ بهمن شرکت کنند، افزود: رژه دریایی نیز در بندرعباس برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


مسیر راهپیمایی خودرویی و موتوری در شهرستان رودان از میدان جمهوری اسلامی تا گلزار شهدا، در بندرخمیر از میدان سردار سلیمانی تا گلزار شهدا، در شهر گوهران بشاگرد از مقابل نمایندگی بهزیستی تا گلزار شهدای گمنام، در جزیره هرمز از میدان شهدا به سمت گلزار شهدا، در سیریک از ورودی شهر بندر سیریک تا گلزار شهدای گمنام، در حاجی آباد از میدان امیرکبیر تا امامزادگان سید محمد و سید امیرنظام الدین، در جاسک از میدان امام خمینی (ره) تا سه راهی ورودی جاسک و در قشم از میدان سردار سلیمانی تا میدان‌های شهدای گمنام و حافظ در بوستان زیتون است.

مسیر راهپیمایی خودرویی و موتوری در شهرستان بندرلنگه نیز از مقابل گلزار شهدای گمنام تا مسجد جامع، در پارسیان از میدان جمهوری تا گلزار شهدا، در جزیره بوموسی از میدان امام حسین (ع) به سمت رینگ جزیره تا گلزار شهدا، در میناب از میدان ۲۲ بهمن تا بلوار امام خمینی (ره) و در بستک از گلزار شهدا تا بوستان جهانگیریه خواهد بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.