در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تماشاخانه سپند با اثرِ مهدی کوشکی شروع به فعالیت کرد

نمایش «حضیان» که از پدیده سیاه درون زندگی حرف می‌زند، از ۲۳ بهمن، در سالن سپند، به روی صحنه رفت.

فرشاد حبیبی مدیر پردیس تئاتر سپند با اشاره به شروع مجدد اجرا‌های این سالن با نمایش «حضیان» به خبرنگار حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: نمایش «حضیان» به نویسندگی و کارگردانی مهدی کوشکی از ۲۳ بهمن روی صحنه ‌رفت.

حبیبی درباره داستان «حضیان» اظهار کرد: هذیان پدیده سیاهی است که در زندگی همه ما ممکن است وجود داشته باشد. ردپای این پدیده را می‌توان در زندگی های فروپاشیده و دعواهای خانوادگی، تخیلات کودکی و زندگی معتادان و خلافکاران پیدا کرد. این نمایش سعی دارد که با به تصویر کشیدن دراماتیک این پدیده و موارد مختلف این پدیده به زوایای پنهان آن نگاهی کند و جهان رویایی هذیان را در معرض نمایش مخاطبان قرار دهد.

وی در ادامه باتوجه به احتمال تعطیلی مجدد اماکن فرهنگی عنوان کرد: تلاش مجموعه سپند بر این بوده که با درنظر گرفتن شرایط موجود حداکثر همکاری درتاریخ اجرا با گروه‌های نمایشی طرف قرارداد را داشته باشد. امیدواریم با بازگشایی مجدد سالن‌ها برای اهالی تئاتر روز‌های خوبی رقم بخورد.

حبیبی درباره تعطیلی سالن‌های تئاتر خاطر نشان کرد: سالی که بر خانواده تئاتر گذشت، بی شک جزءِ سخت‌ترین روز‌ها در تاریخ هنر بود. اهالی هنر در این مدت به حال خود رها شدند که کوچکتر شوند. امیدوارم روزی تمام اعضای تئاتر با هم متحد و هم مسیر شوند که حداقل به حق و حقوق شغلی خود دست پیدا کنند. تئاتر باید با قدرت به راه خود ادامه دهد.

وی در پایان تصریح کرد: همواره در تلاش بودیم که درکنار اجرای نمایش، کارگا‌های آموزش بازیگری، کارگردانی و نویسندگی برگزارکنیم. از ابتدای سال ۹۹ شروع به فعالیت کردیم. ثمره برگزاری این کلاس‌ها در این یک سال اجرای نمایش هنرجویان در اوایل سال آینده در مجموعه سپند است. تلاش می‌کنیم به بهترین شکل به این روند ادامه دهیم که درکنار بهترین اساتید بهترین اجرا‌های هنری را داشته باشیم.

فرناز افشار، محمد الیاسی، نادیا بهداروند، میثم پی زری، نرگس تهرانی، نیاز حاجی پور، عباس خداقلی زاده، مرضیه دهقانپور، احسان رضوانی، سلین علیپور، یاس عابدینی، سیما غلامزاده، پریسا غلامیان، فاطمه محمدی، مهدی یگانه در نمایش «حضیان» به ایفای نقش می‌پردازند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.