رویای صاحبخانه شدن برای نیازمندان شوش تعبیر شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش دانیال (ع) گفت: ۱۵ خانواده نیازمند و محروم این شهرستان صاحبخانه شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش دانیال (ع) در رزمایش ۱۲ هزار نفری جهادگران به افتتاح واحد‌های مسکن مددجویان مشترک کمیته امداد امام خمینی (ره) و بسیج سازندگی سپاه ناحیه شوش اشاره کرد و گفت: ۱۵ واحد مسکونی برای مددجویان و خانواده‌های محروم در طرح شهید کاظمی ۲۱۰ واحدی در مناطق مختلف شهرستان افتتاح شدند.

او با بیان اینکه ۵ واحد در شوش و ۱۰ واحد در بخش شاوور این شهرستان احداث و تحویل داده شدند، افزود: برای احداث و تکمیل هر واحد مسکونی هزینه‌ای معادل ۶۰۰ میلیون ریال صرف شده است.

سرگرد ایمانی با بیان اینکه در این پروژه‌ها با استفاده از ظرفیت بیش از ۳۵ گروه جهادی از ابتدای کلنگ زنی تا افتتاح پروژه شرکت فعال داشتند، اظهار کرد: در ادامه نیز در رزمایش ۱۲ هزار نفری گروه‌های جهادی سراسر استان خوزستان، ۲۰ گروه جهادی در شهرستان شوش نیز عملیات احداث، تعمیر و مرمت مسکن خانواده‌های محروم و نیازمند را انجام دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شریف
۱۵:۲۱ ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
دستتون درد نکنه که به خونه دار شدن نیازمندان کمک می کنید، تو این شرایط اقتصادی افراد عادی جامعه توان خانه دار شدن ندارند، چه برسه به نیازمندان