دبیر فدراسیون دو و میدانی:

امیدواریم سهمیه المپیک را به عدد ۵ برسانیم/ با دستور پزشک، برای مربی رسولی تصمیم می‌گیریم

علی رضایی، دبیر فدراسیون دو و میدانی درباره وضعیت دوندگان توضیحاتی را بیان کرد.

علی رضایی، دبیر فدراسیون دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت ورزشکاران اظهار کرد: خدا را شکر تقریبا همه ورزشکاران در اردو‌های استانی یا اردو‌های متمرکز داخلی و خارجی مشغول تمرین هستند و شرایط خوبی دارند.  

رضایی بیان کرد: تاکنون حدود ۸۰ درصد برنامه‌های فدراسیون دو و میدانی از زمان حضور ما در این فدراسیون اجرایی شده اند. به نظرم ما می‌توانیم سهمیه المپیک دو و میدانی را به عدد ۵  برسانیم. تاکنون ۲ سهمیه مستقیم از سوی حدادی و تفتیان به دست آورده ایم و امیدواریم  یک سهمیه دیگر  از طریق رنکینگ از سوی پیرجهان کسب کنیم.  

او درباره برنامه مسابقات دو و میدانی گفت: مسابقات داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور، روز‌های ۱۰ و ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شوند و بعد مسابقات بین المللی مشهد را، روز‌های ۲۰ و ۲۱ فروردین ماه برگزار می‌کنیم و سپس تعدادی از ورزشکاران شاخص را به چند رویداد بین المللی اعزام می‌کنیم. همچنین از تمام کشور‌های آسیایی و تعدادی از کشور‌های اروپایی برای شرکت در مسابقات بین المللی مشهد دعوت کرده ایم. علاوه بر این، وسایل جدید دو و میدانی بارگیری شده اند و حدود ۳ هفته دیگر تحویل استان‌ها می‌شوند.  

دبیر فدراسیون دو و میدانی درباره وضعیت تفتیان اظهار کرد: تفتیان شرایط خوبی دارد و خدا را شکر از عملکردش در مسابقات رضایت داریم. او  بسیار پرقدرت و پرامید و البته حرفه‌ای و منظم تمرینات خود را ادامه می‌دهد و امیدواریم اتفاقات خوبی برایش رخ بدهند.  

او درباره وضعیت جسمانی مربی بلاروسی رسولی گفت: مربی رسولی، آنژیوگرافی کرده و حالش خوب است. ان شاءالله این مربی به زودی از بیمارستان مرخص می‌شود و با توجه به دستور پزشک تصمیم مناسب  را  برای او می‌گیریم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار