گزارشات مردمی دست ۳۰۰ مصرف کننده غیر مجاز آب را در اراک رو کرد

با گزارشات مردمی ۳۰۰ انشعاب و مصارف غیر مجاز آب در شهرستان اراک شناسایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سعید سرآبادانی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اراک گفت: با تلاش عوامل امور آب و فاضلاب شهرستان اراک و پیگیری گزارشات مردمی در ۱۱ ماه سال جاری بیش از ۳۰۰ فقره انشعاب و مصارف غیر مجاز آب شناسایی شد.

سرآبادانی ضمن اظهار تاسف از استفاده غیر مجاز از آب توسط برخی افراد با استفاده از انشعابات غبر مجاز و یا برداشت غیر مجاز از شبکه‌های آبرسانی از پیگیری قضایی و برخورد قانونی برای این ۳۰۰ انشعاب غیر مجاز آب در شهرستان اراک خبر داد.

او اضافه کرد: اتلاف آب، کاهش فشار شبکه آبرسانی، مصرف بی رویه به دلیل لحاظ نشدن مصرف در هزینه آب بهاء و افزایش هزینه نگهداری به دلیل ایجاد خسارت بر روی شبکه برای استفاده غیر مجاز از آب، از جمله مشکلاتی است که استفاده غیر مجاز از آب ایجاد می‌کند و همه مردم به نوعی با آن‌ها درگیر می‌شوند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اراک بیان کرد: استفاده غیر مجاز از آب شرب، علاوه بر آسیب رساندن به تاسیسات، خطوط انتقال وشبکه‌های توزیع آب، شرکت‌های آب و فاضلاب را در خدمات رسانی به مشترکان، دچار مشکلات عدیده‌ای می‌نماید.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
شرکت صنایع روغن سپهر گستر اراک واقع در شهرک صنعتی خیرآباد اراک - خیابان 209 - برج آبی رنگ یک چاه آب غیرقانونی در سمت راست 4 مخزن بزرگ 12 متری حفر کرده است .