افتتاح ساختمان ورودی دادسرای عمومی و انقلاب یزد

معاون مالی دادگستری استان یزد گفت: با افتتاح ساختمان ورودی دادسرای عمومی و انقلاب، وضعیت ورود و خروج ارباب‌رجوع تسهیل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  مجید دهقان معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان یزد  در آیین افتتاح ساختمان ورودی دادسرای عمومی و انقلاب یزد، گفت: یکی از مراکز پرتردد و شلوغ قضایی استان، دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان است که در سفر سال گذشته ریاست قوه قضائیه به استان یزد بحث ورودی این ساختمان و لزوم توجه به کرامت مراجعین در بدو ورود به ساختمان‌های پر تردد تأکید شد.

او افزود: این ساختمان که با اعتباری بالغ‌بر ۲ میلیارد ریال و زیربنایی بالغ بر ۱۰۰ مترمربع امروز به بهره‌برداری رسید، با اهتمام بر مسئله تکریم ارباب‌رجوع و سهولت در ورود و خروج ارباب‌رجوع در عین رعایت همه الزامات امنیتی است.

دهشیری با اشاره به تأمین اعتبار ساخت و تجهیز این ساختمان از محل اعتبارات خاص در اختیار رئیس دستگاه قضا، تصریح کرد: این ساختمان شامل ۳ سالن شامل محل انتظار و دریافت راهنمایی مراجعین، بازرسی خواهران و برادران است که به

بهره‌برداری رسید تا ضمن به نتیجه رسیدن یکی دیگر از مصوبات سفر ریاست قوه قضائیه به استان،  وضعیت ورودی این ساختمان نیز سامان داده شد تا ورود و خروج ارباب‌رجوع تسهیل شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار