مربی تراکتور: گل سایپا مشکوک بود

مربی تیم فوتبال تراکتور درباره پیروزی تیمش برابر تیم سایپا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس چمنیان مربی تیم فوتبال تراکتور درباره پیروزی تیمش برابر تیم سایپا اظهار کرد: ابتدا یک خسته نباشید و خدا قوت به  تیم جوان، با انگیزه  و جنگنده سایپا می‌گویم. ابراهیم صادقی  تیم خوبی را آماده کرده است. پیش‌بینی می‌کردیم این بازی برای ما سخت باشد.

او درباره گلی که این تیم دریافت کرد، گفت: این گل مشکوک به خطا بود. من با داور مسابقه صحبت کردم. داور  به من قولی داد. امیدوارم به قولش عمل کند. او اعلام کرد اگر این صحنه خطا بوده من داوری را کنار می‌گذارم. ما قبل از بازی در مورد داوری زیاد صحبت کرده بودیم و  خیلی تلاش کردیم که از داوران تعریف کنیم. غیر از صحنه‌ای که اتفاق افتاد سایر لحظات متعادل بود.  

انگیزه بازیکنان برای جبران گل خورده قابل تحسین است 

مربی تیم فوتبال تراکتور بیان کرد: در بازی‌های قبلی بعد از اینکه گل اول را دریافت می‌کردیم در بازگشت به بازی مشکل داشتیم، اما امروز توانستیم برخلاف جریان بازی در همان نیمه اول به بازی برگردیم. انگیزه بازیکنان برای جبران گل خورده قابل تحسین است. در نیمه دوم هم بازی را مدیریت کردیم.  

چمنیان افزود: اندازه تیم تراکتور آن چیزی بود که در بازی امروز مشاهده کردیم. در بازی‌های قبلی هم شایسته پیروزی بودیم. امیدوارم بتوانیم در تعطیلات نیم‌ فصل نقاط ضعف‌ خود را برطرف کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار