استاندار هرات:

اطفای ۹۸ درصد حریق در گمرک اسلام قلعه/ ۳۰۰ کامیون در آتش سوخت

استاندار هرات افغانستان گفت: ما تمام تلاش خود را برای خاموش کردن آتش کرده ایم و تا کنون ۹۸ درصد آتش در گمرک اسلام قلعه خاموش شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدوحید قتالی استاندار هرات افغانستان در کنفرانس خبری در خصوص آتش سوزی گمرک اسلام قلعه گفت: صحبت‌های مستقیم با مقامات ناتو در غرب افغانستان انجام شد اما بی نتیجه ماند.
 
او با اشاره به بازگشایی مرز دوغارون جهت ورود کامیون‌های حامل سوخت و چندین هزار خودرو از مرز اسلام قلعه به ایران، افزود: نمایندگان وزارت‌های تجارت، دارایی و امور خارجه در قالب هیئتی مشترک به ایران اعزام می‌شوند تا با همکاری این کشور، سرنوشت هزار و ۵۰۰ کامیون در خاک ایران را مشخص کنند.
 

بیشتر بخوانید


استاندار هرات ضمن قدردانی از ایران ادامه داد: از ایران  درخواست  کرده ایم  که از ورود کالا به افغانستان خودداری کند تا اوضاع گمرک اسلام قلعه سامان یابد.

او تصریح کرد: با کسانی که اقدام به غارت اموال تاجران کردند با اسناد و مدارکی که  در اختیار داریم، برخورد قانونی خواهیم کرد.

استاندار هرات با اشاره به اینکه به طور متوسط ۳۰۰ کامیون در آتش سوخته است، تاکید کرد: ۱۰ ماشین آتش نشانی از ایران به اسلام قلعه وارد شدند و ضروری است تا امکانات مهار حریق در منطقه زیاد شود.

انتهای پیام// ا. چ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار