قرن جدید با دولت جوان

علاج مشکلات کشور روی کار آمدن دولت جوان انقلابی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید امیر ساداتی کرمی مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در چهل و دو سال حیات خود دستاورد‌ها و پیشرفت‌هایی داشته که مایه افتخار و مباهات است و دشمنان نیز به آن اعتراف کرده و ستوده اند، گفت: چالش‌ها و ضعف‌هایی هم وجود دارد که نمی‌شود نادیده گرفت و باید برای رفع آنان برنامه ریزی کرد.

او رسالت اصلی دلسوزان انقلاب را رفع این مشکلات اعلام کرد و افزود: اسباب و عوامل بوجود آورنده این چالش‌ها و مشکلات که بیشتر آن‌ها در حوزه مدیریت اجرایی کشور است باید رفع شود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا حضور مدیران دولتی ناکارآمد را یکی از این چالش‌ها در حوزه مدیریت اجرایی کشور دانست و ادامه داد: حضور مدیران ناکارامد مقبولیت و کارامدی نظام را هدف قرار گرفته است.

ساداتی بر توجه بیشتر دولت به وضعیت معیشتی طبقه متوسط و کم‌برخوردارجامعه تاکید کرد و گفت: برخی سیاست‌های اقتصادی دولتمردان مانند بودجه ارائه شده برای سال ۱۴۰۰ مصداق واقعی سیاست‌های اقتصادی تورم زا است که درصورت اصلاح نشدن، سفره مردم بویژه قشر متوسط و کم‌برخوردار را به شدت کوچکتر خواهد کرد.

او افزود: بسیاری از تصمیمات مهم که اجرای آن تبعات زیادی بر زندگی مردم و مصالح کشور دارد نیز غیر کارشناسانه است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا مازندران علاج مشکلات کشور را روی کار آمدن دولت جوان دانست و گفت: این دولت جوان باید مبارزه با فساد، حمایت از طبقه متوسط و محروم، ایجاد توازن بین توزیع امکانات و امتیاز‌ها و استفاده از توان کارشناسان و نخبگان برای فعال کردن ظرفیت‌های اقتصادی را در دستور کار قرار دهد تا با این تحول مدیریتی در چندسال آینده گشایش‌ها و تحولات شگفت آوری رقم بخورد.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار