فرماندار تایباد مطرح کرد؛

تاسیس پایگاه اورژانس هوایی در مرز دوغارون

پایگاه اورژانس هوایی با توجه به فعالیت گسترده و انبوه ناوگان حمل و نقل ترانزیت، صادرات و واردات در پایانه مرزی دوغارون و همچنین رفت و آمد سالانه افزون بر یک میلیون مسافر از طریق این گذرگاه مرزی در این منطقه تاسیس و بکار گرفته می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  محسن سیاح فرماندار تایباد گفت: تاسیس پایگاه اورژانس هوایی مجهز به بالگرد و کادر امدادی متخصص در دوغارون، به عنوان یک تصمیم قطعی در پی حادثه آتش‌سوزی وسیع و سنگین در گمرک مرزی اسلام‌قلعه افغانستان، پس از طی مراحل قانونی لازم صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: این مهم در جریان سفر چند ساعته عصر شنبه گذشته استاندار خراسان رضوی به منطقه مرزی حادثه‌دیده ایران و افغانستان در شرق این استان با تماس و گفتگوی محمدصادق معتمدیان با پیرحسین کولیوند رییس سازمان اورژانس کشور مطرح و با رایزنیهای صورت گرفته این مسوولان قطعی شد.

فرماندار تایباد گفت: اقدام فوری برای تقویت و تجهیز نیروی انسانی و ادوات تخصصی تشکیلات سازمانی و ایستگاه آتش‌نشانی در دوغارون و تایباد دیگر دستور استاندار خراسان رضوی به مسوولان ذی ربط در جریان بازدید اضطراری وی از این منطقه مرزی بود.

سیاح بیان کرد: سفر اضطراری استاندار خراسان رضوی در نخستین ساعات آتش‌سوزی گمرک اسلام‌قلعه به نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان تاثیر شایانی بر مدیریت مناسب این بحران با شتابدهی امدادرسانی بهنگام داشت که بخش اعظم آن در کشور همسایه صورت گرفت.

 

انتهای پیام// ف.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار