استاندار خراسان شمالی خبر داد:

اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه آب شرب شهری و روستایی

محمد علی شجاعی گفت: در قالب یک تفاهم نامه با قرارگاه سازندگی ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار به حوزه آب شرب شهری و روستایی اختصاص می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمد علی شجاعی  استاندار خراسان شمالی در پویش پروژه‌های آب و برق با حضور وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانسی گفت: از مبلغ فوق ۴۰۰ میلیارد تومان آن مربوط به حوزه آب شرب روستایی است.


بیشتر بخوانید


او به حوزه آب سرانی اشاره و افزود: امید واریم  طرح خط انتقال آب سرانی به طول ۱۸۰ کیلومتر از مرز به سه شهرستان سریع‌تر انجام شود تا برای مصارف کشاورزی بیشتر بهره‌مند شویم.

او بیان کرد : شهرستان‌های گرمه، فاروج، راز و جرگلان و جاجرم بدون ردیف فاضلاب هستند که از وزارت نیرو انتظار کمک و همراهی را داریم.

شجاعی با بیان اینکه: مجموعه وزارت نیرو در استان عملکرد بسیار مطلوبی داشته افزود : وزارت نیرو به نوعی فونداسیون کشور را به خوبی برای تمام وزارت خانه‌ها پایه ریزی کرده و بدین طریق موجب شده تا سایر بخش‌ها در مسیر توسعه قدم بردارند.

  وزیر نیرو مجموعه وزارت نیرو یک مجموعه پویا، زنده، آماده تغییر و به روز دانست و  ادامه داد : اگر اقدامات مجموعه وزارت نیرو نبود نمی‌توانستیم حرف از پیشرفت، توسعه و آبادانی بزنیم.
انتهای پیام /  ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.