دختران هندبالیست شاملی کازرون آماده مصاف با تاسیسات دریایی

تیم شهید شاملی کازرون برای شکست تاسیسات و صعود به فینال لیگ برتر هندبال بانوان مصمم است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مرحله نیمه نهایی لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور شنبه دوم اسفندماه به میزبانی سالن هندبال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فدراسیون هندبال برگزار خواهد شد و تیم شهید شاملی کازرون از ساعت ۱۶ رودرروی تاسیسات دریایی تهران قرار می‌گیرد.

زهرا فقیهی بازیکن تیم شهید شاملی کازرون در خصوص بازی با تاسیسات دریایی، گفت: دور اول این رقابت‌ها دو بازی با تیم تاسیسات دریایی داشتیم که هر دو بازی را با برد پشت سرگذاشتیم و از این تیم شناخت کاملی داریم.

او، بیان کرد: تیم از لحاظ امادگی در شرایط خوبی قرار دارد و، چون مسابقات در دور نیمه نهایی به اوج حساسیت خودش رسیده، تیم‌هایی که در این مرحله حضور دارند با تمام توان برای برنده شدن و حضور در فینال راه به مصاف هم خواهند رفت که تیم ما هم از این قضیه مستثنی نیست و با توجه به اینکه هر دو مرحله این فصل لیگ برتر هندبال را به عنوان سر گروه بالا آمدیم و به دور نیمه نهایی راه پیدا کردیم قطعا برای پیروزی مقابل تاسیسات دریایی تهران به میدان می‌رویم.

شهید شاملی کازرون در مرحله دوم با پنج برد، یک شکست و ۱۰ امتیاز بعنوان صدرنشین گروه N در مرحله نیمه نهایی با تاسیسات دریایی تهران تیم دوم جدول گروه M دیدار می‌کنند تا یکی از فینالیست‌های لیگ برتر هندبال بانوان را مشخص کنند.

دیگر تیم راه یافته بازی نهایی این فصل از مسابقات دسته برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور از دیدار حساس إشتادسازه مشهد و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان مشخص خواهد شد که ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه روز شنبه دوم اسفند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار