افتتاح ۶ طرح تعاونی در تبریز

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی گفت: همزمان با سراسر کشور ۶ طرح تعاونی با سرمایه ۶۵۲ میلیارد ریال در تبریز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، فتحی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی در آیین افتتاح پروژه‌های بخش تعاون گفت: ۶ طرح تعاونی در شهرستان‌های تبریز، مرند، میانه و اسکو  در زمینه‌های عمرانی، درمانی، صنایع دستی و دامپروری به صورت ویدئو کنفرانس توسط وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی افتتاح و به بهره برداری رسید.

او با اشاره به ظرفیت اشتغالزایی این طرح‌ها، گفت: اعضای این تعاونی‌ها ۲۴۲ نفر و با سرمایه‌گذاری ۶۵۲ میلیارد ریال می‌باشد و ۹۶ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال تسهیلات به این شرکت‌های تعاونی اعطا شده است.

فتحی  گفت: با راه اندازی ۶ طرح تعاونی برای ۴۸۶ نفر فرصت شغلی ایجاد شد.

روحی مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی نیز با قدردانی از تلاش‌های خانواده بزرگ تعاون گفت: اقدامات چشمگیر به عمل آمده در حوزه‌های اقتصادی، کشاورزی، صنعت، تولید ، خدمات و مسکن در حوزه تعاون قابل توجه و قدردانی است.

روحی افزود: بخش تعاون از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیار بالایی برخوردار است و توانسته نقش بی‌بدیل خود را در حوزه‌های مختلف به خوبی ایفا کند.

روحی از اقدامات بسیار مهم اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در کمیته بررسی تعاونی‌های مشکل دار خبر داد و افزود: با تدابیر خوب مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی بسیاری از مشکلات و موانع حوزه تعاون در استان حل و فصل شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.