تجلیل ستاد کل نیرو‌های مسلح از ۴ خانواده شهید اراکی

نماینده ایثارگران ستاد کل نیرو‌های مسلح به ۴ خانواده شهید چهار شهید در اراک سرکشی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،   حجت الاسلام حمیدرضا قنبری دیناروند نماینده ایثارگران ستاد کل نیرو‌های مسلح و مدیر موسسه سرلشکر پاسدار شهید تهرانی مقدم با سفر به اراک دیدار با خانواده معظم چهار شهید والامقام در اراک به ۴ خانواده شهید سرکشی کرد.

حجت الاسلام قنبری دیناروند در دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان علی اکبر معصومی نژاد، علی گلابی سنجانی، مسلم حیدری و رجب علی جودکی با اهدای لوحی تجلیل کرد.

حجت الاسلام حمیدرضا قنبری دیناروند نماینده ایثارگران ستاد کل نیرو‌های مسلح در این دیدار‌ها گفت: شهدا وصیت‌ها و امانت‌های مهمی برجای گذاشته اند و عمل به وصیت نامه شهدا و پاسداری از امانت‌های ان‌ها یک تکلیف و رسالت مهمی است که باید به خوبی توجه داشته باشیم.

حجت الاسلام قنبری افزود: حفظ اصل ولایت فقیه، حفظ شعائر دینی، حفظ تمامیت ارضی کشور و حفظ قانون اساسی از مهمترین وصیت نامه‌های شهدا است که باید به آن توجه داشته باشیم.

او اضافه کرد: خانواده‌های معطم شهدا امانت بزرگ شهدا هستند و امروز باید نسبت به تکریم و احترام آن‌ها مسئول پذیر باشیم چراکه خانواده‌های معظم شهدا سرمایه‌های بزرگ نظام اسلامی محسوب می‌شوند و وظیفه داریم به این دو مسئله مهم بیش از گذشته توجه داشته کنیم.

نماینده ایثارگران ستاد کل نیرو‌های مسلح بیان کرد: امروز همه نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی و راه شهدا مسئول هستیم و باید نسبت به وظایف خود به خوبی آگاه باشیم.

او ادامه داد: امروز تعامل و هم افزایی نیرو‌های مسلح برای تکریم خانواده‌های معظم شهدا یک ضرورت است و همه باید به آن توجه داشته باشند و خوشبختانه این مسئله در استان مرکزی به وضوح دیده می‌شود که کاملا قابل تقدیر است.

حجت الاسلام قنبری بیان کرد: دشمن در مقاطعی به دنبال ایجاد شکاف بین نیرو‌های مسلح بود که خوشبختانه با هدایت‌های مقام معظم رهبری و هوشیاری نیرو‌های مسلح همه توطئه‌ها خنثی شد و امروز با وحدت و انسجام به سوی اهداف عالی انقلاب اسلامی حرکت می‌کنند.

او تصرح کرد: یکی از وظایف مهم جبهه مقاومت صدور انقلاب اسلامی است که خوشبختانه در طول این سال‌ها در این کار بسیار موفق عمل کرده و امروز به برکت وجود جبهه مقاومت ایران اسلامی و منطقه از آرامش و ثبات قابل تقدیری برخوردار است.

نماینده ایثارگران ستاد کل نیرو‌های مسلح اظهار کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی امروز در آمادگی کامل به سر می‌برند و در برابر توطئه‌ها و شیطنت‌های دشمنان هوشیاری کامل دارند و خوشبختانه با روحیه جهاد و شهادت برای خدمت به نظام اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

او تصریح کرد: اساس حرکت نیرو‌های مسلح عمل به راه و آرمان شهدا است و امروز ملت ایران به داشتن نیرو‌های مسلح انقلابی که همواره در راه جهاد و شهادت در حال حرکت هستند افتخار می‌کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.