معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه سمنان

مراسم تکریم سرهنگ محمد امامی و معارفه سرهنگ عبداللهی فرمانده جدید سپاه ناحیه سمنان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در حاشیه آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه سمنان ضمن قدردانی از زحمات بی شاعبه سرهنگ امامی گفت: شهرستان سمنان در حوزه احیای پایگاه‌ها رتبه اول استان را کسب کرد که نشان دهنده زحمات ایشان است.

او افزود: ماهیت انقلاب ما ضد طاغوتی و ضد استکباری است و در تمام ۴۲ سال پیروزی انقلاب اسلامی مبارزه ما و مردم با امریکا استمرار داشت و در هیچ مقطعی مقابله مردم با آمریکا قطع نشده است.

به گفته سردار دامغانی دشمنان فتنه‌ها و هجمه‌های رسانه‌ای بسیار سنگینی برعلیه نظام و ملت کشورمان رقم زدند تا دین باوری را از کشور پاک بکنند و نظام اسلامی را فروپاشی کنند و خوشبختانه موفق نشدند.

فرمانده سپاه استان سمنان ابراز داشت: مردم در راهپیمایی خودرویی حضوری بسیار موثر و باشکوهی داشتند و این نشان دهنده این است که انقلاب اسلامی الارغم مشکلات با قدرت پابرجاست و راه خودش را ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد مهدی پارسا
۲۱:۳۳ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
سلام ...جناب سرهنگ امامی ...واقعا مردی با اخلاص.. با ایمان.. جدی در کار ..وخستگی ناپذیر بودن ...از خدا میخوام هرجا هستند موفق باشن وسلامت ...باعث افتخارم بود سرباز ایشان بودم ...