فنایی: امیدوارم هجمه‌ها نسبت به داوری در لیگ برتر فوتبال کمتر شود

پیشکسوت داوری فوتبال کشورمان درباره شرایط داوری رقابت‌های لیگ برتر توضیحاتی را ارائه داد.

داود فنایی پیشکسوت داوری فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره مراسم مربیان برگزیده کشور عنوان کرد: از برگزار کنندگان چنین مراسماتی تشکر می‌کنم. دلیل آن هم این است که مربیان، استعداد یاب‌های فوتبال ما هستند و می‌توانند نقش مهمی را در ورزش کشورمان ایفا کنند و امیدوارم مسئولان به مربیان کشورمان بها بدهند تا بتوانند بدون مشکل فعالیت کنند، اما متاسفانه فضای حمایت از مربیان در کشور ما اجرایی نمی‌شود و در این موارد باید از سایر کشور‌ها الگو برداری کنیم که چکونه از مربیان خود حمایت می‌کنند و آن‌ها را کمک می‌کنند.

فنایی ادامه داد: البته باید از بعضی از مربیانی که در لیگ برتر کشورمان مربیگری می‌کنند، خواهش کنم که به بازیکنان خود آموزش بدهند و درخواست کنند که هجمه و اعتراض نسبت به داور‌ها را کم‌تر کنند تا داور‌ها نیز بتوانند با شرایط بهتری قضاوت کنند.

او ادامه داد: امیدوارم روزی برسد که مربیان ما از چنان دانش بالایی برخوردار باشند تا بتوانیم هدایت تیم‌های ملی خودمان را به آن‌ها بسپاریم. تا  نیازی به استخدام مربیان خارجی نباشد و در آخر هم با آن‌ها به مشکل بخوریم و غرامت‌های کلان بدهیم.

فنایی درباره داوری‌های لیگ بیستم کشورمان گفت: داور‌های ما در این فصل کمی جوان شده اند و این جوان گرایی اتفاق خوبی است، اما گاهی احساس می‌کنم که در سیستم مدیریت داوری کمی ضعیف عمل می‌شود و چیدمان‌های آن‌ها کمی اشتباه است.

او افزود: درست است که داوران متاسفانه امسال اشتباه‌های بیشتری نسبت به سال‌های قبل داشته اند، اما دلیل نمی‌شود که به آن‌ها بی حرمتی بشود. من فکر می‌کنم که باید از داورانمان حمایت کنیم تا بتوانیم افرادی مانند فغانی‌ها را به داوری جهان تحویل دهیم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاکر
۱۴:۳۲ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
امید نداشته باش تا زمانی که پیروزی تیم خاصه وزارته داوران پاکن اما میترسن یعنی میترسونن و تهدیدشون میکنن که غش کن به طرف تیم منفور وزارت
آخرین اخبار