نیازمندان دشت آزادگان زیر چتر مهربانی خیرین روزگار می گذرانند

مسئول انجمن خیریه ابوتراب دشت آزادگان خدمات ارائه شده به نیازمندان تحت پوشش این انجمن را تشریح کرد.

داوود نصیر مجد مسئول انجمن خیریه ابوتراب دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تامین نیاز‌های مختلف زندگی نیازمندان یکی از کار‌های حسنه و پسندیده در اسلام است و این مهم جز با همکاری و حمایت خیرین و نیکوکاران محقق نمی‌شود.

او در تشریح خدمات انجمن خیریه ابوتراب به نیازمندان این شهرستان گفت: تامین هزینه‌های درمان ۲ بیمار صعب العلاج، عمل قلب باز ۲ بیمار، دریافت دفترچه درمانی برای یک خانواده نیازمند، خرید ویلچر و صندلی از جمله خدمات درمانی ارائه شده به افراد نیازمند به شمار می‌روند.

او اشتغالزایی برای ۲ خانواده و سرپرست قطع نخاع، خرید لوازم خانگی شامل؛ ۲ دستگاه یخچال، ۲ دستگاه آبگرمکن، ۳ دستگاه بخاری و یک دستگاه تلویزیون، پرداخت کمک هزینه برای ازدواج ۲ جوان نیازمند و خرید مصالح موردنیاز به منظور احداث مسکن برای ۴ خانواده را دیگر خدمات و اقدامات این انجمن خیریه عنوان کرد.

نصیر مجد در ادامه به تهیه و توزیع بسته‌های مواد غذایی و معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه برای ۲۰۰ خانوار نیازمند ساکن مناطق محروم دشت آزادگان اشاره کرد و بیان داشت: برای تامین مایحتاج نیازمندان و کمک به توانمندسازی آن‌ها به کمک‌های نقدی و غیرنقدی و حمایت نیکوکاران نیازمندیم و افرادی که می‌خواهند در این امر خداپسندانه انجمن خیریه ابوتراب را یاری کنند می‌توانند هدایای نقدی خود را به شماره کارت ۵۰۲۹۰۸۱۰۵۴۱۲۵۸۱۶ واریز نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
يعقوب كلابي ايراني
۲۲:۴۰ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
سلام و درود


ضمن آرزوی شفاي عاجل براي بيماران و غفران و رحمت خداوندي براي از دست رفتگان از خداوند منان با تضرع خواستاريم..

الحق و الانصاف اين موسسه با مديريت جناب اقاي نصيري مجد با تمام توان در حال خدمت رساني به افراد بي بضاعت و كم درامد استين را مردانه بالا برده و سهمي بس بزرگ در اين راه با همت فولادي در حال پيگيري و مساعدت اين قشر معزز مي باشند

اجركم عند الله و الرسول