محمودزاده: پنجره نقل و انتقالات استقلال، پرسپولیس و فولاد بسته است

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال در مورد موضوعات مختلف توضیحاتی مطرح کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال در مورد نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر گفت: باشگاه‌ها می‌توانند تا سقف ۶ بازیکن را جذب کنند. لیست تیم‌ها باید جای خالی داشته باشد. پنجره نقل و انتقالات استقلال، پرسپولیس و فولاد بسته است.

او ادامه داد: هر سه باشگاه پیگیر این قضیه هستند. به محض اینکه مشکل آن‌ها حل شود، فیفا پنجره این سه تیم را باز خواهد کرد. باشگاه فولاد پیگیر پنجره نقل و انتقالات خود است.

بقیه تیم‌ها مشکلی از جهت بسته شدن پنجره نقل و انتقالات ندارند

محمودزاده در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: بقیه تیم‌ها مشکلی از جهت بسته شدن پنجره نقل و انتقالات خود ندارند. در مسابقات لیگ دسته اول، چند تیم هستند که این مشکل را دارند و نمی‌توانند بازیکن جذب کنند. امیدوارم روزی برسد که در هیج پرونده‌ای مشکلی نداشته باشیم.

قانون منع جذب خارجی‌ها برای کل فصل وضع شده است

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در مورد قانون منع جذب بازیکن و مربیان خارجی در لیگ برتر گفت: قانون منع جذب خارجی‌ها برای کل فصل وضع شده است و تا این لحظه پابرجاست. محوریت اصلی این قانون، بازیکنان خارجی بودند که پرونده‌های زیادی داشتند. امیدوارم باشگاه‌ها بتوانند پرونده‌های خود را سر و سامان دهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
آقا لطفا لنگپولیس را باز کنید. آخه باید قرارداد آقای پیراهن را ثبت کنند. و به حسرت در آسیا پایان دهند.
آخرین اخبار