عربشاهی: کار گل‌محمدی در نیم فصل دوم سخت است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم برابر تیم گل گهر سیرجان توضیحاتی را بیان کرد.

ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی سرخپوشان برابر تیم گل گهر سیرجان اظهار کرد: تیم گل گهر شروع خوبی در این بازی داشت. این تیم بازیکنان خوبی در اختیار دارد و اکثر آن‌ها سابقه بازی در استقلال را دارند و مربی کاربلدی مثل قلعه نویی دارد.

پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد:  بازیکنان خط حمله پرسپولیس از جمله امید عالیشاه، پهلوان، نوراللهی، نعمتی و امیری جای خود را در زمین مسابقه عوض می‌کنند و همین موضوع کار را برای حریفان سخت می‌کند و آن‌ها سردرگم می‌شوند. شیری و آقایی بازیکنان کناری پرسپولیس به خط حمله اضافه می‌شوند و سرخپوشان با نفرات بیشتری در ۱۸ قدم حریفان ظاهر و همین موضوع باعث می‌شود پرسپولیسی‌ها  به نحو احسن از توپ‌هایی که از جناحین زمین ارسال می‌شود استفاده کنند. 

پرسپولیس با استفاده از اشتباهات حریف  برد پرگلی به دست آورد 

عربشاهی گفت: البته تیم پرسپولیس حساب شده در نیمه دوم بازی کرد و این تیم توانست از اشتباهات فردی تیم گل گهر نتیجه خوبی بگیرد.  به هر حال ۲ گل پرسپولیس روی ریباند‌ها زده شد.

او ادامه داد: ترکیب پرسپولیس  در دیدار با گل گهر مانند بازی قبل بود، اما  بازیکن قد بلند و سرزن همانند مهدی عبدی در خط حمله حضور نداشت. البته ناگفته نماند که ترکیب پرسپولیس خیلی خوب بود.

عربشاهی بیان کرد:  وظیفه نوراللهی این است که به خط حمله اضافه شود و او  به خوبی در محوطه جریمه حریف می‌رسد و بازیکنانی مانند پهلوان، نعمتی، امیری، نوراللهی  و عالیشاه که جلوی سرلک بازی می‌کنند به صورت چرخشی جای خود را عوض می‌کنند.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: گل گهر سیرجان تیم خوب و گردن کلفتی است و این تیم در نیمه اول خوب، هوشمندانه  و قدرتمندانه فوتبال  بازی کرد و فشار زیادی روی دروازه پرسپولیس وارد کرد و کرنر‌های زیادی گرفت. البته  تیم گل گهر در نیمه دوم حملاتش فروکش کرد.

ضریب اشتباهات بازیکنان گل گهر در نیمه دوم افزایش یافت 

او افزود: بازیکنان گل گهر به خصوص مدافعان تحلیل رفتند و ضریب اشتباهات آنها افزایش یافت و همین موضوع باعث شد که سرخپوشان از موقعیت‌ها به نحو احسن  استفاده کنند. عالیشاه از فاصله دور حرکت کرد و فضای زیادی برای حضور در محوطه جریمه حریف داشت. همچنین بدن‌های گل گهری‌ها خالی کرده بود.

او اظهار کرد: تیم پرسپولیس در نیمه دوم بازی اجازه فکر کردن به گل گهری‌ها نداد  و در نهایت این تیم با پیروزی در این بازی قهرمان نیم فصل اول شد. این قهرمانی را به بازیکنان و هواداران پرسپولیس  تبریک می‌گویم. ما باید به سمت پنجمین قهرمانی برویم.

کار گل محمدی با اضافه شدن آل کثیر و ترابی سخت می شود 

عربشاهی بیان کرد: به نظرم با حضور آل کثیر و ترابی در نیم فصل دوم کار برای گل محمدی سخت می‌شود و این موضوع به تمرینات تیم برمی گردد که گل محمدی با چه تاکتیک و برنامه ریزی تیمش را روانه مسابقات کند.

پیشکسوت پرسپولیس خاطر نشان کرد: تیم پرسپولیس بعد از بازی فینال آسیا فراز و نشیب زیادی داشت و همین موضوع باعث شد تا هواداران رنجیده خاطر شوند. البته سرخپوشان  بعد از ۴ تساوی متوالی و برد‌های اقتصادی برابر گل گهر توانستند با کسب نتیجه خوب دل هواداران را شاد کنند. ما نباید بازی‌های نیم فصل دوم را با تک گل به پایان برسانیم، چون تک گل‌ها نقطه اطمینانی نیست. امیدوارم سرخپوشان با بازی‌های خوب در نیم فصل دوم بتوانند تیم‌ها را با ۲، ۳ گل شکست دهند.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار