سلاح شکاری غیر مجاز در نهاوند کشف و ضبط شد

رئیس اداره محیط زیست شهرستان نهاوند از شناسایی دو شکارچی متخلف به همراه یک قبضه سلاح شکاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهرداد سلگی، رئیس اداره محیط زیست شهرستان نهاوند گفت: کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست در ۲ عملیات جداگانه و براساس تلفن مردمی مبنی بر شکار غیرمجاز در منطقه تازناب و عملیات گشت و کنترل جهت جلوگیری از تخلف شکار در آن منطقه، دو شکارچی متخلف به همراه یک قبضه سلاح شکاری، مقادیری فشنگ را در حال گشت زنی برای  شکار در کوه‌های آن منطقه ، شناسایی و سلاح آن‌ها توقیف شد.

او افزود: دو شکارچی متخلف با توجه به بارش برف ارتفاعات کو‌های منطقه تازناب حین اقدام به رَدزنی حیات وحش برای شکار غیرمجاز، از سوی یگان حفاظت این اداره به همراه یک قبضه سلاح تک لول بدون مدارک و مجوز به همراه تعدادی فشنگ چارپاره توقیف شد و این افراد جهت ارائه مدارک و پاسخ به اداره دعوت شدند.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان نهاوند بیان کرد: اداره محیط زیست نهاوند با شکارچیان غیر مجاز به شدت برخورد می‌کند و افراد متخلف را به دادگاه معرفی می‌کند.

رمضانی گفت: همچنین پیرو بازدید رئیس و کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست از وضعیت پساب کارخانه کاسپین کوهدشت، با توجه به مشاهده آلودگی مداوم پساب‌های حاصل از شست و شو، در این خصوص اخطاریه به مدیرکارخانه تسلیم شد.

سلگی افزود: از مسئول کارخانه خواسته شد هرچه سریعتر نسبت به ارائه برنامه زمان بندی با ایجاد و راه اندازی تصفیه خانه جهت جلوگیری از معضلات زیست محیطی ناشی از فعالیت این واحد اقدام کند.

او عنوان کرد: مدیر کارخانه با حضور در اداره حفاظت محیط زیست و طی جلسه‌ای با ریاست و کارشناس این اداره برنامه زمان بندی خود را ارائه کرد و مقرر شد در ۲۰ اسفند ۹۹ مراسم کلنگ زنی و شروع عملیات احداث تصفیه خانه کارخانه را انجام دهد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار