حضور گسترده مردم قدرشناس زرندیه در یادواره شهدای گمنام

مردم قدرشناس زرندیه یاد شهدای گمنام زاویه را در کنار مزارشان گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مردم قدرشناس شهرستان زرندیه مراسم سومین سالگرد تدفین  شهدای گمنام شهر زاویه در بخش مرکزی این شهرستان را در کنار مزار این دوشهید برگزار کردند.

حجت الاسلام حسین جوشقانی مسئول سیره شهدای قم در این مراسم گفت: دین اسلام برای بیشترین بهره وری انسان آمده است و شهدا این موضوع را به خوبی باور کردند لذا با ایمان قوی و مستحکم وارد عرصه دفاع شدند.

حجت الاسلام جوشقانی افزود: شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس کمترین تجهیزات را در اختیار داشتند، اما با اتکال به خدا توانستند این راه سخت و دشوار را طی کنند و قدرت خود را به جهانیان  نشان دهند.

او با بیان اینکه با نشاط‌ترین نسل، نسل دوران دفاع مقدس بود، اضافه کرد: این نشاط به برکت باور‌های زیبا و معنوی آنان بود وایران اسلامی به قدرت ایمان توانست، معادلات دو ابرقدرت غرب و شرق را به هم بریزد چرا که فرمول‌های قرآنی را در عمل به کار گرفت.

مسئول سیره شهدای قم با اشاره به اقتصاد مقاومتی گفت: ملت ایران بازهم با ایستادگی قله‌های عرصه اقتصادی را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد تا در آینده‌ای نه چندان دور کشور را از اقتصاد متکی بر نفت خارج کند.

او ادامه داد: رهبری به عنوان دیدبان نظام با نگاهی ژرف بین همه مسائل را برای ما تبیین کردند لذا همه ما باید با پیروی از رهبر معظم انقلاب هوشیار باشیم.

حجت الاسلام حسین جوشقانی اقتصاد مقاومتی را یکی از برنامه‌های سبک زندگی اسلامی خواند و تصریح کرد: دشمن بداند که کور خوانده است، زیرا ملت ایران همانطور که در عرصه علمی توانسته در دنیا حرف برای گفتن داشته باشد با اقتصاد مقاومتی هم انحصار‌های اقتصادی را در هم خواهد شکست.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.