بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۲ اسفند؛

کنایه خیِر معروف به آنان که معلولان را به استخر راه ندادند/ مجری شبکه خبر در مقاوم‌ترین روستا مقابل داعش/ آمریکایی ها غیرقانونی از برجام خارج شدند

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌ چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

محمود واعظی، رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری؛ با انتشار تصویری از خودش، متنی را درباره نمایشگاه هنرهای تجسمی فجر به اشتراک گذاشت:

" امروز توفیق حاصل شد که از پنجمین جشنواره صنایع دستی و هنر‌های تجسمی فجر بازدید کنم و دقایقی با هنرمندان عزیز حاضر درآنجا همکلام شوم. در حاشیه بازدید، عرض کردم وظیفه دولت حمایت از هنرمندان صنایع دستی در تمام نقاط کشور است و در این زمینه تلاش‌های زیادی شده است. اگر صنایع دستی رونق یابد و تولیدات در منازل و روستا‌ها انجام و از طریق فضای مجازی تبلیغ و فروخته شود به اشتغال‌زایی همه نقاط شهری و روستایی کمک خواهد شد. نگاه دولت به صنایع دستی، احیا هنر ایرانی، تبلیغ و فروش در ایران و خارج و همچنین کارآفرینی برای جوانان کشور است.

در نهایت به ضرورت بهره گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی با توجه به شیوع کرونا برای تبلیغ و فروش صنایع دستی تاکید و عرض کردم: با رفع تحریم‌ها و گشایش در روابط جمهوری اسلامی ایران با دنیا به راحتی صنایع دستی ایران به تمام نقاط دنیا فروخته می‌شود."

.

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که این روزها به اصفهان سفر کرده به یادواره شهدا و گلزار شهدای اصفهان رفت و تصاویری را در فضای مجازی منتشر کرد.

" گلزار شهدای اصفهان
مزار شهیدان احمد کاظمی، حسین خرازی، مصطفی ردانی پور."

.

" یادواره شهدای یزدانشهر استان اصفهان."

.

حسن عابدینی، کارشناس مسائل بین الملل و تحلیلگر سیاسی؛ توئیتی را درباره روستای نبل و الزهرا در سوریه منتشر کرد و نوشت:

" روستای نبل و الزهراء که بخاطر مقاومت۴ ساله در برابر تروریست‌های تکفیری به نماد پایداری تبدیل شد به آرامی در حال بازگشت به حیات است.
روستا‌هایی در میانه بزرگراه حلب به ترکیه که یکهزار و۴۰۰ شهید داد تا جمعیت ۷۰ هزار نفری آن قتل عام نشوند. هزینه مقاومت کمتر از هزینه تسلیم است."

.

سید مهرداد سید مهدی، رئیس خبرگزاری صداوسیما؛ درباره خروج آمریکا از برجام نوشت:

" آمریکایی‌ها بصورت غیرقانونی از برجام خارج شدند و تحریم‌های اضافه هم وضع کردند. حالا نام بازگشت از کار غیرقانونی خود را، امتیاز می‌گذارند و وزیر امور خارجه آمریکا گستاخانه می‌گوید ما به ایران امتیاز نمی‌دهیم."

.

میثم مطیعی، مداح آیینی کشور؛ تصویری را از مرحوم آیت الله زابلی منتشر کرد و نوشت:

" روح استاد اخلاق آیت‌الله زابلی به آسمان پرکشید
تهران در این چند سال اساتید اخلاقی، چون حاج آقا مجتبی، آقای مهدوی کنی، آقای خوشوقت، حاج آقا مرتضی، آقای ضیاءآبادی و آقای زابلی و.. را از دست داده
خدایا شکر که سایه آقا بالاسرمان هست

اصفهانی‌ها قدر بدانند که هنوز ستارگان‌شان می‌درخشند"

.

مصطفی بهی، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی؛ توئیتی را از اتصال روستاهای این استان منتشر کرد و نوشت:

" در خراسان جنوبی سایت‌های نسل۴ روستا‌های کره و باراز قائنات و رومه نهبندان به بهره برداری رسیدند و جمعیتی بالغ بر ۴۵۰ خانوار دیگر از ظرفیت‌های شبکه ملی اطلاعات بهره‌مند شدند."

.

حجت نیکی ملکی، فعال توئیتری؛ توئیتی را درباره استخری که توسط یک خیر برای معلولین احداث شده منتشر کرده و نوشت:

" یوسف اصلانی می‌گفت یک روز بچه‌های معلول رو به استخر راه ندادند
خیلی دلشون شکست
بهشون قول دادم براشون استخر درست میکنم
دیروز این استخر افتتاح شد
با کمک‌های خیرین، ستاد اجرایی فرمان امام و برنامه‌های خندوانه و عصر جدید
و یوسف گفت:، ولی ما غیر معلول‌ها رو به استخرمون راه میدیم!"

.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار