یوسفی در تذکر شفاهی:

دولت در سال آینده توجیهی برای گرانی کالا‌های اساسی ندارد

عضو کمیسیون عمران با اشاره به تخصیص ارز ۴۲۰۰ در سال آینده، گفت: دولت توجیهی برای گرانی کالا‌های اساسی و دارو‌ها در سال آینده ندارد.

به گزارش خبرنگار  مجلس گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان، مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در جلسه  علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: مجلس یازدهم در ابتدای کار عهدی با مردم بست که عزت و اقتدار کشور را فریاد بزند، این مجلس به جای گرفتن عکس یادگاری و عکس سلفی با نماینده پارلمان اروپا با افتخار طرح اقدام راهبردی در برابر تحریم‌ها را مصوب کرد.

وی با اشاره به تحریم دارویی که سلامت مردم را تحت تأثیر قرار داده است، اضافه کرد: از دولت می‌خواهیم یک صدای واحد از حاکمیت صادر شود و آن هم فرمایشات مقام معظم رهبری باشد؛ مذاکرات ما فقط به شرط برداشتن همه تحریم‌ها انجام می‌شود.

یوسفی تصریح کرد: تخصیص ارز ۴۲۰۰ در سال آینده آخرین اتمام حجت مجلس با دولت است. دولت توجیهی برای گرانی کالا‌های اساسی و دارو‌ها در سال آینده ندارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: باید به حوزه معیشت و پرداخت حقوق و دستمزد بازنشستگان و پرسنل شریف زندان‌ها که در شرایط کرونا از خودگذشتگی نشان دادند، توجه ویژه شود.

یوسفی ادامه داد: باید به فکر افرادی باشیم که حقوق آن‌ها حدود ۲ میلیون است چرا که برخی که حقوق‌های ۴۰ میلیون و ۵۰ میلیونی دریافت می‌کنند، صدایشان به همه می‌رسد.

قالیباف رئیس مجلس  در پاسخ به این نماینده گفت: مسئولان به تذکرات نمایندگان به ویژه در حوزه مسائل اقتصادی و کارگری توجه بیشتری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار