اجرای طرح ساماندهی دست‌فروشان تاکستان در ایام پایانی سال

فرماندار تاکستان گفت: تشدید نظارت بر سد معبر و همچنین ساماندهی دستفروشان شهرستان تاکستان به طور جدی در دستورکار قرار دارد و با متخلفین برخورد می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، طاهری فرماندار تاکستان به همراه پیری شهردار از نحوه اجرای ساماندهی دستفروشان، رفع موانع موجود در آن و همچنین سد معبر و نحوه اجرای طرح اتصال فازهای ( ۱و۲ ) و (۳و۴)بازار بازدید نمودند.

طاهری با بیان اینکه نظارت بر سد معبر و همچنین ساماندهی دستفروشان در دستور کار قرار دارد عنوان نمود: با توجه به مصوبات جلسات ستاد ساماندهی و جلوگیری از سد معبر و همچنین مصوبات ستاد کرونای شهرستان طرح ساماندهی تا پایان سال اجرا خواهد شد و نظارت جدی تری در این ایام پایانی سال اعمال خواهد شد و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

او با بیان اینکه در ساماندهی دستفروشان باید حق و حقوق آنها نیز با توجه به مشکلات اقتصادی در نظر گرفته شود، افزود: ایجاد ترافیک در سطح شهر، مسدود کردن پیاده رو و خیابان اصلی شهر بخشی از مشکلاتی است که دست فروشان و مشاغل کاذب ایجاد نموده اند که با پیگیری‌های صورت‌گرفته مکانی مشخص برای ساماندهی آنها پیش‌بینی شده که در روزهای آینده به مکانی مشخص انتقال داده خواهند شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار