رییس هیات هندبال اصفهان؛

سالن هندبال سجادی اصفهان بهسازی می‌شود

رییس هیات هندبال استان اصفهان گفت: بهسازی و تجهیز سالن هندبال شهید سجادی اصفهان به عنوان پایگاه اصلی رشته هندبال در استان در دستور کار هیات قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید حسن افتخاری رییس هیات هندبال استان اصفهان، برآورد هزینه برای بهسازی و تجهیز سالن هندبال سجادی را بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: مرمت کف سالن و بهسازی سالن و سرویس‌های بهداشتی مجموعه در اولویت قرار دارد.

او با بیان اینکه بهسازی سالن نامبرده دست کم یک سال زمان خواهد برد تصریح کرد: حفظ سالن سجادی به عنوان کانون اصلی رشته هندبال در توسعه رشته نقش شایانی دارد.

به گفته او دهه‌ها از تاسیس و استفاده متداوم از این مکان ورزشی می‌گذرد و حفاظت و مرمت دوره‌ای آن ضروری است.

رییس هیات هندبال استان اصفهان با اشاره به اینکه توسعه فضا‌های ورزشی به جذب بیشتر ورزشکاران و استعدادیابی بهتر کمک می‌کند اظهارکرد: احداث زمین هندبال ساحلی در شرق اصفهان نیز جزو برنامه‌های هیات است تا شاهد ارتقای هندبال ساحلی در مناطق شرقی باشیم.

افتخاری با بیان اینکه هندبال خیابانی یا همان هندبال در فضای باز در دوران همه گیری بیماری کووید-۱۹ بیشتر مورد توجه قرار گرفته است خاطرنشان کرد: زمین آزاد یکی از ورزشگاه‌های اصفهان را برای این امر در نظر گرفته‌ایم تا به پیشرفت هندبال خیابانی منجر شود.

او به تقویت تیم‌های شهرستانی امسال اشاره و اضافه کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا، آموزش و جذب استعداد‌های برتر در استان اصفهان متوقف نشد و افزایش شمار هندبالیست‌ها و بیشتر شدن تیم‌ها را در استان شاهد بودیم.

حدود سه هزار نفر در استان اصفهان در رشته ورزشی هندبال فعالیت دارند.

دستکم ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان یافته و بالغ بر یک هزار و ۷۰۰ باشگاه ورزشی در استان اصفهان فعالیت می‌کنند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار