پریچهره: انتخابات هیئت فوتبال تهران در فضای آرامی برگزار شد

مدیرکل اداره ورزش و جوانان درباره انتخابات هیئت فوتبال تهران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نصرالله پریچهره مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران در حاشیه انتخابات هیئت فوتبال تهران اظهار داشت: خیلی‌ها درباره مهندسی شده انتخابات حرف می‌زنند. به نظر من نباید حاشیه درست کرد، زیرا فوتبال حاشیه‌های زیادی دارد. فکر می‌کنم امروز انتخابات بسیار سالمی را شاهد بودیم. به هر حال اگر همدلی در بین فوتبالی‌ها وجود نداشته باشد قطعا در آینده به مشکل خواهیم خورد. نامزد‌های مورد نظر امروز آمدند و صحبت‌های خوبی انجام دادند. فکر می‌کنم انتخابات در فضای آرامی برگزار شد.


بیشتر بخوانید


مدیر کل ورزش استان تهران افزود: سعی کردیم بر اساس آیین نامه‌ای که وجود دارد کار را جلو ببریم. اگر این آیین نامه مشکلی دارد دوستان باید یک هفته قبل به ما اعلام می‌کردند. عده‌ای در این مدت به ما گفتند که انتخابات مهندسی شده است و من هم در جواب به آن‌ها می‌گویم که ما خودمان ورزشی هستیم و نباید بدون سند و مدرک حرف بزنیم. خودم در اداره کل ورزش استان یک کار گروه تشکیل دادم و در حوزه‌های نظارتی افرادی داریم که کاملا به اساسنامه مشرف هستند دبیر مجمع هم امروز در انتخابات حضور داشت.

پریچهره  بیان داشت:من به نظرات افراد کاملا احترام می‌گذارم. در این مدت عده‌ای می‌گفتند چرا مجمع قبل از انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار شد و سایر نفرات می‌گفتند چرا بعد از انتخابات فدراسیون برگزار نشد؟ من به این افراد می‌گویم که ۲ و نیم سال است که از این حرف‌ها می‌زنید آیا خسته نشدید؟ خودتان گفتید که فوتبال تهران ضعیف شده است و همه باید آن را به جان بخریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار