دو رشته جدید در مقطع کارشناسی به دانشگاه شهرکرد اضافه شد

معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد، از پذیرش دانشجو در دو رشته صنایع چوب و مبلمان و شیمی کاربردی در مقطع کارشناسی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمدالله مشتاقی معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد گفت: از سال تحصیلی ۱۴۰۰ پذیرش دانشجو در دو رشته صنایع چوب و مبلمان و شیمی کاربردی در مقطع کارشناسی صورت می گیرد و طبق برآورد گروه‌های آموزشی استقبال از این دو رشته مناسب خواهد بود.

او افزود: امسال پذیرش دانشجو در مقطع دکتری و در مقایسه با پارسال تغییر نکرده است اما در مقطع ارشد اندکی افزایش داشته است.


بیشتر بخوانید


مشتاقی اضافه کرد: نامه‌ای از سوی وزارت علوم مبنی بر رصد میزان اشتغال دانشجویان تسهیلات تکمیلی ابلاغ و واحدی نیز در دانشگاه و به منظور انجام این رصد در نظر گرفته شده است.

او اظهار داشت: جذب دانشجو در مقطع دکترا منوط به دارا بودن حداقل یک استاد تمام، دو دانشیار و سه استادیار در گروه مربوطه و این مسئله در مقطع ارشد، فعالیت دو دانشیار و سه استادیار است.

مشتاقی تصریح کرد: حداقل پذیرش تعداد دانشجوی دکتری در هر گروه آموزشی دو دانشجو و در مقطع ارشد سه دانشجو است و حداکثر پذیرش بستگی به تعداد اساتید آن گروه دارد.

او ادامه داد: در حال حاضر هیچ رشته‌ای در دانشگاه شهرکرد حذف نشده است، البته پالایش‌هایی در حال انجام است که رشته‌هایی که سه سال متوالی با کمبود دانشجو در مقطع کارشناسی مواجه بوده‌اند، در آینده حذف شوند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار