امنیت امروز مدیون ولایت است

نائب رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: امنیت امروز زیر سایه ولایت و نیز با تلاش پرسنل ناجا حاصل شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، نائب رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: امنیت امروز ایران اسلامی به برکت وجود ولایت و رهبری و مجاهدت نیرو‌های مسلح خصوصا خدمات شبانه روزی نیرو‌های مخلص و جان برکف انتظامی حاصل شده است.

او افزود: نیروی انتظامی همواره در پرتو منویات، ولی امر مسلمین جهان در راستای پاسداری از دستاورد‌های اسلام و انقلاب لحظه‌ای درنگ نداشته و کوتاه نیامده است.

 شریعتی کوهبنانی بیان داشت: امروز اخلاص بعنوان میراثی ماندگار از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بدنه نیروی انتظامی قابل لمس است لذا نیروی انتظامی با داشتن نیرو‌های متعهد و ولایت مدار کارنامه درخشانی طی سالیان گذشته داشته است.

او تاکید کرد: بصیرت و آگاهی نیرو‌های انتظامی از جمله مولفه‌هایی است که توانسته در کنار ایثار و فداکاری این نیرو در کاهش آسیب‌ها و ایجاد امنیت مطلوب موثر باشد.

نماینده مردم‌شهرستان‌های کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کوهبنان از جمله شهرستان‌های امن در استان کرمان است که این مهم نتیجه خدمات شبانه روزی فرماندهی و پرسنل انتظامی کوهبنان است که جای تقدیر و تجلیل دارد.

اوبیان داشت: باید به نیرو‌های نظامی، انتظامی و بسیجیان شهرستان خدا قوت گفت که زمینه آرامش و آسایش مردم منطقه را رقم زده اند.

نائب رئیس مجمع نمایندگان استان تصریح کردد: باید توجه بیشتری به نیرو‌های مخلص انتظامی شهرستان و خانواده‌های آنان شود تا با رضایت خاطر و بدور از هر گونه استرس و اضطراب خدمت رسانی کنند.

سرهنگ ترابی فرماندهی انتظامی کوهبنان نیز دراین دیدار گفت: امنیت امروز ما مدیون ایثار و جانفشانی عزیزانی است که با ولایت مداری، بصیرت و معرفت جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند و در سخت‌ترین شرایط در برابر دشمنان و یاوه گویان ایستادند.

او افزود: در مسیر استقرار نظم و امنیت باید هزینه کرد که شهیدان عزیز مدافع امنیت، مدافع حرم، شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای عرصه سلامت خصوصا سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی همواره باید الگوی ما در مسیر زندگی باشند.

سرهنگ ترابی بیان داشت: در زمان زلزله در حالی که زحمات و خدمات نیروی انتظامی کوهبنان چندین برابر شد، اما هیچ گونه اعتباری جهت ساخت و ساز ساختمان‌های انتظامی شهرستان تخصیص داده نشد.

او گفت: برخی از نیرو‌های انتظامی مستقر در شهرستان کوهبنان غیر بومی هستند بایستی برای اسکان و استقرار آنان منازل سازمانی ساخته شود.

فرماندهی انتظامی کوهبنان عدم استقرار معاینه فنی خوردو‌های سبک، نداشتن ساختمان پلیس راه مستقل، عدم وجود پارکینگ جهت استقرار وسایل توقیفی و تصادفی را از جمله مشکلات انتظامی شهرستان کوهبنان یاد کرد.

او غیر مقاوم بودن اکثر واحد‌های مربوط به فرماندهی انتظامی شهرستان، قدیمی بودن ساختمان فرماندهی انتظامی کوهبنان، کمبود تابلو‌های ایست و بازرسی، عدم استقرار جرثقیل برای مواقع ضروری از جمله حوادث غیر مترقبه و تصادفات  را از مهم ترین مشکلات موجود عنوان کرد.

ترابی تاکید کرد: قدمت ساخت ساختمان فرماندهی انتظامی کوهبنان حدود ۵۰ سال هست که این ساختمان فاقد هر گونه استحکام لازم است که با توجه به زلزله خیز بودن شهرستان هر لحظه امکان خطر برای نیرو‌های مستقر وجود دارد.

فرمانده انتظامی کوهبنان از نائب رئیس مجمع نمایندگان استان خواست تا با مستقر شدن پلیس راه کوهبنان و استقرار اداره ثبت اسناد در کاهش مشکلات مردم شهرستان تلاش کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار