با همت نیکوکاران رسیدن به آرزو‌ها برای نیازمندان آسان می‌شود

مسئول انجمن خیریه ابوتراب دشت آزادگان خدمات ارائه شده به نیازمندان این شهرستان از پارسال تاکنون را تشریح کرد.

داوود نصیر مجد مسئول انجمن خیریه ابوتراب دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: کمک به نیازمندان و تامین مایحتاج آن‌ها سیره ائمه اطهار علیهم السلام است که برای مومنان و نیکوکاران الگویی ارزشمند محسوب می‌شود.

او هدف از راه اندازی موسسه‌های خیریه را کمک به اقشار کم درآمد جامعه در زمینه‌های مختلف عمرانی، تحصیلی، درمانی، ازدواج و ... عنوان کرد و افزود: از پارسال تاکنون با حمایت خیرین شهرستان، خرید مصالح ساختمانی و احداث ۳۵ باب واحد مسکونی انجام شده است.

نصیرمجد به تامین نیاز‌های درمانی و پزشکی نیازمندان دشت آزادگان اشاره کرد و بیان داشت: در این رابطه هزینه‌های مورد نیاز شامل؛ ۱۰۵ مورد خرید دارو، ترخیص بیمار، درمان بیماران صعب العلاج، خرید شیر خشک، هزینه عمل جراحی و سایر خدمات در این حوزه تامین و پرداخت شد.

او تامین هزینه‌های تحصیل به تعداد ۳۰ مورد از جمله؛ خرید کفش، کیف، نوشت افزار، لباس و بسته‌های اینترنتی برای دانش آموزان و دانشجویان، خرید و اهدای ۸۷ دستگاه لوازم خانگی موردنیاز افراد مستمند و تحت پوشش، ارائه ۵۹ مورد خدمات تاسیساتی شامل؛ تعمیر لوازم خانگی، لوله کشی آب و گاز، برقکاری و ایزوگام ساختمان و تامین هزینه ازدواج و آغاز زندگی مشترک ۱۵ زوج جوان را از دیگر فعالیت‌های خداپسندانه انجمن خیریه ابوتراب دشت آزادگان برشمرد.

مسئول انجمن خیریه ابوتراب دشت آزادگان در ادامه به تهیه ۳ هزار بسته موادغذایی شامل؛ خوار و بار، صیفی جات، مرغ، گوشت، ماهی و آرد برای پخت نان خانگی، پرداخت ۱۱ مورد اجاره منزل و خرید و اهدای ۲۰ سری لوازم ورزشی از جمله؛ کفش و پیراهن اشاره و اظهار کرد: از پارسال تاکنون ۱۵۰ میلیون تومان از سوی خیرین و نیکوکاران و حامیان نیازمندان اهدا شده و در موارد مذکور هزینه شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.