تکذیب شایعه تعطیلی اصناف قزوین از نیمه اسفند

جانشین ستاد مقابله با کرونا قزوین گفت: خبر تعطیلی اصناف از ۱۵ اسفند صحت ندارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، منوچهر حبیبی جانشین ستاد مقابله با کرونا استان قزوین در جلسه این ستاد گفت: خبر تعطیلی اصناف از ۱۵ اسفند صحت ندارد و مردم می‌توانند خرید خود را به موقع انجام دهند.

حبیبی در ادامه افزود: با توجه به شرایط کرونایی، استان برنامه‌ای برای ایام نوروز ندارد و آمادگی پذیرش مسافر را نداریم، برپایی چادر در پارک‌ها هم ممنوع است.

او با اشاره به فعالیت اصناف هم اضافه کرد: مغازه‌ها باید از ساعت ۸ و ۳۰ به بعد تعطیل شوند در غیر این صورت واحد و یا فروشگاه زنجیره‌ای متخلف تا آخر سال پلمب می‌شود.

جانشین ستاد مقابله با کرونا استان گفت: اگر کسبه بازار همراهی کنند تمایلی برای تعطیلی کامل را نخواهیم داشت.

حبیبی افزود: تردد خودرو‌ها از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد هم چنان ممنوع است و باید دوربین‌ها فعال باشند تا رفت و آمد‌ها را ثبت کنند.

او اضافه کرد: لازم است شهرداران به کمک فرمانداران، دست فروش‌ها را ساماندهی کنند.

جانشین ستاد مقابله با کرونا استان با اشاره به خارج شدن روستای حسین آباد از قرنطینه گفت: همکاری مردم این روستا بسیار کمک کننده بود و جای تقدیر داشت.

حبیبی در ادامه از برگزار نشدن نمایشگاه بهاره خبر داد و گفت: اصناف می‌توانند خود فروش‌های تخفیفی بگذارند تا نبود نمایشگاه جبران شوند.

او در ادامه از رعایت نشدن شیوه نامه‌های بهداشتی در سفر مسئولان به استان قزوین انتقاد کرد و خواست در سفر‌های بعدی به این موضوع بیشتر توجه شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.