هوشمند شدن مسدود سازی حساب های مختلف در توئیتر

شبکه اجتماعی توئیتر در اقدامی جدید حساب‌های متخلف در این شبکه را به طور هوشمند شناسایی و مسدود می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت توئیتر گفت در حال کار بر روی یک ابزار جدید است که به طور خودکار حساب‌های سواستفاده کننده از کاربران را شناسایی و مسدود می‌کند. توئیتر جزئیات زیادی در مورد این ویژگی ارائه نکرده است.

با این حال، دو عکس صفحه نمایش که این شرکت به اشتراک گذاشته، گزینه جدید «حالت ایمنی» را نشان می‌دهد که کاربران می‌توانند مسدود کردن خودکار حساب‌هایی را که به نظر می‌رسد قوانین توئیتر را زیر پا می‌گذارند و همچنین بی صدا کردن حساب‌هایی که ممکن است از توهین، تماس با نام، زبان قوی یا نفرت انگیز استفاده کنند را تغییر دهند.

با توجه به این تصاویر، این ویژگی علاوه بر نشان دادن حساب‌های متخلف به کاربران، به مدت هفت روز آن‌ها را در توئیت زدن محدود می کند. توئیتر یک اعلان را به تلفن کاربر می فرستد تا به او بگوید چه زمانی این می‌تواند به حالت عادی برگردد.


بیشتر بخوانید


فشار کنگره به دورسی برای اعمال قوانین جدید

از لحاظ تاریخی، توئیتر بهترین کار را در زمینه کنترل سیستم عامل خود انجام نداده، چون منجر به آزار و اذیت گسترده برخی از افراد شده است. اوضاع سرانجام در سال ۲۰۱۸ به اوج رسید وقتی کنگره از جک دورسی، مدیرعامل توئیتر سوال کرد که چرا برای حذف یک توئیت توهین آمیز به هدف مگان مک کین بیش از ۵ ساعت طول کشید تا این شرکت این کار را انجام دهد.

هوشمند شدن مسدود سازی حساب های مختلف در توئیتر

در آن زمان، دورسی قول داد که این شرکت رویکرد پیشگیرانه تری نسبت به این مسائل داشته باشد. از آن زمان، توئیتر الگوریتم‌های تعدیل را معرفی کرده، به گفته  این شرکت بیش از ۵۰ درصد از توئیت‌های توهین آمیز را قبل از پرچم گذاری کاربران شناسایی کرده است. توئیتر جدول زمانی را برای زمانی که قصد دارد حالت ایمنی را برای کاربران ایجاد کند، به اشتراک نگذاشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار