نفت مسجد سلیمان یک - تراکتور تبریز یک/ عباس‌زاده ناجی خطیبی شد

در چارچوب بازی‌های دور برگشت لیگ برتر فوتبال، تیم‌های نفت مسجد سلیمان و تراکتور تبریز امروز به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال، نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۵:۰۰ امروز در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف تراکتور تبریز رفت.  

ترکیب تراکتور تبریز

محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، حمید بوحمدان، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری، اکبر ایمانی، احسان حاج‌صفی، اشکان دژاگه، مهدی تیکدری، امین اسدی، محمد عباس‌زاده

ترکیب نفت مسجد سلیمان

فرهاد مجد کرمانشاهی، مجتبی مقتدایی، مصطفی ناییج پور، بهروز نوروزی فرد، محمد بلبلی، محمد مهدی احمدی، محمد مهدی محبی، نیما انتظاری، میثم تهی دست، مهران امیری، ساسان حسینی


بیشتر بخوانید:

مهدی: استراحت تمام تیم‌های لیگ برتر فوتبال به یک اندازه بود / امیدواریم بتوانیم لیگ را تا نیمه مرداد تمام کنیم


دقیقه ۱۲: ارسال کرنر به محوطه جریمه با ضربه سر بازیکن نفت مسجد سلیمان همراه شد، اما اخباری با واکنشی تماشایی مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

دقیقه ۱۵: تراکتور در موقعیت نزدیک به محوطه جریمه یک ضربه ایستگاهی خوب به دست آورد که حاج صفی نتوانست آن را به گل تبدیل کند.

دقیقه ۱۸: سانتر دقیق فخرالدینی روی دروازه به امین اسدی رسید و در حالی که هیچ یک از مدافعان نفت مسجد سلیمان برای او مزاحمت ایجاد نکردند، مهاجم تراکتور با ضربه سر ناامید کننده خود، این موقعیت را از دست داد.

دقیقه ۲۵: مجتبی مقتدایی با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد. این تصمیم داور با اعتراض شدید کادر فنی و بازیکنان نفت مسجد سلیمان همراه شد.

دقیقه ۲۷: شوت از راه دور حاج صفی را کرمانشاهی مهار کرد.

دقیقه ۴۰: میلاد فخرالدینی درون محوطه جریمه صاحب یک موقعیت شد، اما شوت سرضرب این بازیکن قبل از ورود به دروازه به مدافع مسجدسلیمانی‌ها برخورد کرد و تغییر مسیر داد.

دقیقه ۴۴: پاس خوب اشکان دژاگه درون محوطه جریمه به میثم تیموری رسید، اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه نفت مسجد سلیمان به بیرون رفت.

نیمه اول با تساوی بدون گل ۲ تیم به پایان رسید.

دقیقه ۷۶: سجاد جعفری گل اول نفتی را به ثمر رساند.

دقیقه ۹۰: در این دقایق فشار تراکتور تبریز روی دروازه نفت مسجد سلیمان بیشتر شده است.

۵ دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم اعلام شد.

دقیقه ۳+۹۰: عباس زاده توانست گل اول تراکتور را به ثمر برساند.

دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و نفت مسجد سلیمان با تساوی یک - یک به پایان رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار