وزیر کار مطرح کرد؛

شناسایی به موقع مشکلات واحد‌های تولیدی برای بهبود فضای کسب و کار

شریعتمداری گفت: برای بهبود وضعیت کسب و کار لازم است، به موقع از نواقص و مشکلات واحد‌های تولیدی با خبر شویم.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در مراسم بهره برداری از مرکز ملی پالایش کسب و کار وزارت کار، اظهار کرد: در فضای کسب و کار نیاز به تغییرات داریم و یکی از مهم‌ترین‌های آن این است که از نواقص موجود در بنگاه‌های تولیدی متوجه شویم و به دنبال رفع مشکل باشیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: برای بهبود وضعیت کسب و کار لازم است، به موقع از نواقص و مشکلات واحد‌های تولیدی با خبر شویم.

وی بیان کرد: فکر و ایده در فضای کسب و کار توسط شورای عالی اشتغال وزارت کار در نظر گرفته شده است و در دانشگاه علم و فرهنگ راه اندازی شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: امروز مرکز پایش و نظارت سیاست‌های بازار کار نیز در ساختمان دیگری در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه‌اندازی شد که آن مرکز یک سطح بالاتر از اورژانس کسب و کار به شمار می‌رود که اشتغال کشور را رسمی می‌کند.

وی ادامه داد: این مرکز برای پایش و نظارت بر کسب و کار‌ها و واحد‌های تولیدی راه‌اندازی شده و در حال حاضر ۵۰ هزار میلیارد تومان دارایی واحد‌های تولیدی تعطیل شده و بر زمین مانده داریم که از آن استفاده نمی‌شود.

شریعتمداری اضافه کرد: ۱۰ هزار واحد تولیدی مدفون شده در کشور داریم که حتی تابلوی آن‌ها تبدیل به آهن قراضه شده است.

وزیر کار خاطرنشان کرد: با طرح اورژانس کسب و کار می‌خواهیم حداقل ۵۰ درصد از این واحد‌های تعطیل شده را نجات دهیم و از تعطیل شدن جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت کار ، تولیدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار