راز جسد رها شده داخل گونی در نیشابور چه بود؟

پلیس نیشابور جزئیات بیشتری از کشف جسد داخل گونی در منطقه گنبدسبز نیشابور را منتشر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ حسین دهقانپور فرمانده انتظامی نیشابور گفت: چند روز پیش در پی گزارش‌های مردمی واصله، جسد یک فرد داخل گونی در زمین‌های زراعی حومه نیشابور پیدا شد.

او افزود: پلیس بلافاصله وارد عمل شده و طی تجسس‌های صورت گرفته مسیر کشیده شدن کیسه گونی را پیدا کرده و با بررسی مسیر به منزل مسکونی می‌رسد، اما داخل این منزل، کسی وجود ندارد. پس از چند روز تحت کنترل قرار گرفتن این منزل توسط پلیس، سرانجام مالک این منزل شناسایی و دستگیر می‌شود.


بیشتربخوانید



فرمانده انتظامی نیشابور ادامه داد: فرد مضنون، مرد ۵۰ ساله‌ای است که مدعی دوستی با متوفی بوده که به گفته وی، متوفی جوان ۲۵ ساله‌ای است که چند شب پیش برای استعمال مواد مخدر به منزل این فرد آمده و به دلیل مصرف بیش از حد مواد مخدر، سنگوب کرده و جان خود را از دست می‌دهد.

دهقانپور بیان کرد: فرد ۵۰ ساله به دلیل ترس و وحشت از این اتفاق، جنازه فرد را حدود ۵-۶ روز در منزلش نگهداری کرده، اما به دلیل بوی تعفن زیاد جنازه، جسد را داخل کیسه‌ای گذاشته و در زمین‌های اطراف منزلش رها می‌کند.

او تصریح کرد: فرد ۵۰ ساله هم اکنون در بازداشت به سر برده و جسد نیز برای مشتخص شدن علت اصلی مرگ، در اختیار پزشکی قانونی قرار داده شده که نتیجه پس از انجام تحقیقات کامل اعلام خواهد شد.

انتهای پیام//ز.ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.