۹ محکوم تعزیراتی با موافقت رهبر انقلاب مشمول عفو شدند

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان از عفو ۹ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی با موافقت مقام معظم رهبری خبر داد.

حیدر میرزایی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: به مناسبت ۲۲ بهمن سال ۹۹ و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای با عفو ۲۲ بهمن موافقت کردند که در این راستا ۹ نفر از زندانیان تعزیرات حکومتی شامل عفو رهبری شدند و به آغوش خانواده خود برگشتند.

او  بیان داشت: از میان زندانی‌های تعزیرات حکومتی در کل استان این ۹ نفر دارای شرایط قانونی عفو رهبری بوده اندکه سریعاً مراتب آزادی آن‌ها صورت گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی تصریح کرد: یکی از شرایط عفو این می‌باشد که زندانی نیمی از دوران حبس خود را گذرانده باشد یا حداقل نیمی از جریمه خویش را واریز کرده باشد.

حیدر میرزایی افزود:در بسیاری از موارد پس از انجام تخلف که گاهاً بر اساس عدم آگاهی متخلفین نادم و پشیمان هستند نظام مقدس جمهوری اسلامی بر مبنای رأفت اسلامی افراد حائز شرایط بخشودگی را شناسایی که پس از طی کردن تشریفات قانونی شامل عفو قرار می‌دهد که هر سال به بهانه همین مناسبت‌ها تعدادی از زندانیان دارای شرایط از رفعت نظام جمهوری اسلامی بر خوردار می‌شوند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار