مانور انتخابات در محل فرمانداری آبادان

مانور انتخابات شورای اسلامی شهر و انتخابات ریاست جمهوری در محل فرمانداری آبادان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،بیژن ربیعی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه آبادان در مراسم مانور انتخابات شهرستان گفت: روز ۱۹ اسفند اگهی انتخابات و اطلاع رسانی برای داوطلبین اعلام و در روز ۲۰ اسفند ثبت نام از نامزد‌ها آغاز می‌شود.

او افزود: داوطلبین هم از طریق کافی نت و دفاتر پیش خوان و هم درمحل فرمانداری می توانند ثبت نام به عمل آورند، ولی توصیه ما این است که بدون مراجعه به فرمانداری ثبت نام کنند و در صورت مراجعه به هیچ عنوان با خود همراه نیاورند، زیرا برای جلوگیری از ازدحام و برای رعایت موازین بهداشتی از ورود همراه جلوگیری میشود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه آبادان با اشاره به اینکه پس از پایان ثبت نام بررسی صلاحیت نامزد‌ها شروع می‌شود افزود: بررسی صلاحیت نامزد‌ها از طریق مراجع چهار گانه و از طریق هیئت نظارت و اجرایی تا ۱۹ و ۲۰ خرداد ادامه می‌یابدو پس از ان نیز کار تبلیغات نامزد‌ها آغاز می‌شود.

او روز ۲۸ خرداد را روز انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا اعلام و ابراز امیدواری کرد در این انتخابات نیز شاهد حضور پر شور مردم صحنه انتخابات‌ی باشیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.