امام جمعه ایلام :

روحیه انفاق در بین مردم باید همواره تقویت شود

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: اسلام به ما این دستور را داده است که هر کس به هر اندازه که توانایی دارد انفاق کند و به افراد نیازمند در اطرافمان کمک و مساعدت کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  حجت الاسلام کریمی تبار امام جمعه ایلام با اشاره به هفته احسان و نیکوکاری گفت: این مناسبت فرصت بسیار مغتنمی است که در آستانه سال نو، به یاری نیازمندان بشتابیم.

او با اشاره به اینکه انفاق از نیاز‌های مهم جامعه اسلامی است اظهار کرد: در اسلام برنامه اقتصادی اینگونه تعریف شده که فاصله طبقاتی در جامعه وجود نداشته باشد و اغنیا مازاد ثروت خود را در اختیار نیازمندان قرار دهند تا تعادل اقتصادی در جامعه برقرار شود و فاصله‌ها کاهش پیدا کند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: در شرایطی که امروزه شاهد مشکلات اقتصادی در جامعه هستیم و در آستانه سال نو هم قرار داریم کسانی که در تنگنای اقتصادی قرار دارند چشم انتظار کمک و مساعدت افراد توانمند هستند و ما باید از این فرصت برای نوع دوستی و نیکوکاری استفاده کنیم.

کریمی تبار افزود: افراد نیازمند و مددجویی که تحت حمایت کمیته امداد هستند وسیله خیری هستند که فرصت نیکوکاری ما را فراهم می‌کنند و کمیته امداد هم همه توان و امکان لازم را در اختیار داشته تا کمک‌های شما مردم نوع دوست را در اختیار نیازمندان قرار دهد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.