خرم زی: ماموریت من تمام شد/گل‌هایی که خوردیم مشکوک بودند

سرمربی موقت آلومینیوم اراک پس از باخت سنگین مقابل سپاهان گفت: بازیکنان به جای غیرت داشتن روی تیم، با شیطنت وضعیت تیم را بحرانی کردند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود خرم زی، سرمربی موقت تیم فوتبال آلومینیوم اراک بعد از باخت مقابل تیم سپاهان اظهار کرد: در ابتدا از مردم شهر اراک عذرخواهی می‌کنم. همه چیز را شیطنت دیدم. بعد از رفتن رسول خطیبی، مسئولیت را بر عهده گرفتم. در بازی مقابل نساجی نگذاشتیم انسجام تیمی ما بهم بریزد. تساوی با نساجی در آن شرایط نتیجه بدی نبود. به رئیس هیئت مدیره گفتم اجازه بدهید من بروم، اما او نگذاشت. نمی‌توانم خیلی حرف‌ها را بازگو کنم، اما در این تیم شیطنت می‌شود. من تیم را از لحاظ روحی و روانی آماده کرده بودم. ماموریت من در این تیم خیلی بد تمام شد. صادق هستم و در طول دوران مربیگری به همه راست گفته ام. مدیر عامل باشگاه آلومینیوم اراک بعد از ۱۰ روز، دیروز به محل تمرین ما آمد و بحث مشارکت راه انداخت. او گفت که این تیم فروخته می‌شود و خیلی صحبت‌های دیگر! او باعث شد تا نظم تیم من متلاشی شود. تمام گل‌هایی که خوردیم مشکوک بودند.

او در ادامه بیان کرد: بازیکنانی که من دیدم، بازیکنان یک ماه گذشته نبودند. امروز آلومینیوم اراکی وجود نداشت. خیلی از این بازیکنان در آلومینیوم احیا شدند. بازیکنان به جای غیرت داشتن روی تیم، با شیطنت وضعیت تیم را بحرانی کردند. این تیم بعد از ۱۸ سال بالا آمده است. خطیبی به خاطر شیطنت‌های آقایان از آلومینیوم رفت. ۲۲ سال است که با رسول خطیبی رفیق هستم و می‌دانم که کار او اشتباه نبوده است.

خرم زی گفت: داور امروز خیلی بد سوت زد. باز هم معذرت می‌خواهم. تیمی که من دیدم تا شب گذشته از لحاظ روحی و روانی درجه یک بود، اما معلوم نیست به یک باره چه اتفاقی افتاد. مدیر عامل در رابطه با فروش تیم میان بازیکنان صحبت‌هایی کرد تا تیم من به هم بریزد. به هیچ عنوان باخت امروز فنی نبود. بازیکنانی را دیدم که در زمین به جای دویدن، راه می‌رفتند. شب گذشته کار خرابی‌هایی از گوشه و کنار، شیرازه تیم را به هم ریخت. من در این ۲ هفته خیلی تنها بودم.

او گفت: به من گفتند بزرگی کن، بمان و تیم را تمرین بده؛ اما من دست تنها بودم و کسی را نداشتم. امروز مقابل یک تیم قابل احترام باختیم. من استعفا نکرده ام. بعد از بازی با نساجی می‌خواستم بروم، اما به سمت خانواده نه به سمت تبریز و تراکتور. شب گذشته تیم من را خراب کردند. پور حمیدی امروز مثل قبل نبود. این آخرین بازی من بود و می‌خواهم کلا از تیم جدا شوم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار