اهدای جهیزیه به ۱۰۵ زوج جوان شهرستان‌های تایباد و خواف

جهیزیه تعداد ۱۰۵ زوج جوان در شهرستان‌های خواف و تایباد به همت قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه (ع) سپاه، قرارگاه عملیاتی شهید قاجاریان و خیرین تامین شد.

سردار سیدحسن مرتضوی فرمانده قرارگاه ثامن الائمه (ع) سپاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در حاشیه مراسم اهدای جهیزیه‌ به ۱۰۵ زوج جوان شهرستان‌های تایباد و خواف، گفت: جشن ازدواج آسمانی و آسان ۱۰۵ زوج جوان در شهرستان‌های های تایباد خواف برگزار که جهیزیه‌هایی به ارزش تفریبی ۱۵ میلیون تومان به این زوج‌ها اهدا شد.

او در خصوص فعالیت‌های محرومیت زدایی قرارگاه ثامن الائمه (ع) افزود: اشتغال زایی، برگزاری مراسم ازدواج آسان، مساعدت در معیشت مردم، کمک به دانش آموزان محروم از جمله اقدامات محرومیت زدایی این نهاد بودند که در استان‌های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی صورت می‌گیرند.

فرمانده قرارگاه ثامن الائمه (ع) سپاه ادامه داد: سال ها است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جهت منویات مقام معظم رهبری، کاهش درد و آلام مردم محروم و به ویژه مردم مناطق مرزی را که کم برخودارتر هستند؛ در دستور کار دارد.

سردار مرتضوی بیان کرد: در جهت حمایت از تولید داخلی، از کالا‌های ایرانی در جهیزیه‌ها استفاده شده است که رونق کارخانجات و پیشرفت اقتصادی کشور را در پی دارد.

اقلام جهیزیه‌ها شامل یک دستگاه اجاق گاز، بخاری، جاروبرقی، یخچال، یک تخته فرش، پتو، یک دست ظرف چینی و قابلمه بودند.

انتهای پیام// ا. چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار