سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونای اصفهان:

سفر مردم اصفهان به سایر استان‌ها امکان‌پذیر شد

حجت الله غلامی گفت: برای استان اصفهان در شرایط فعلی که در وضعیت زرد و آبی قرار دارند سفر به سایر استان‌ها با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و رزرو محل اقامت امکان پذیر است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الله غلامی سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: در ایام نوروز در مبادی ورودی استان کنترل و نظارت شدید برای ورود خود رو‌های غیربومی خواهیم داشت.

او با بیان اینکه در این جلسه اعلام شد استان چهارمحال و بختیاری هم وضعیت مشابه استان خوزستان را پیدا کرده، افزود: از این رو محدودیتی که برای خوزستان اعمال کردیم در زمان حاضر برای استان چهارمحال و بختیاری به ویژه در مبادی منتهی به این استان در اصفهان اعمال می‌کنیم.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: مهم‌ترین بحث جلسه امروز سفر‌های نوروزی بود که مقرر شد وضعیت رنگ‌بندی شهر‌ها و استان‌ها مبنای سفر‌ها قرار گیرد.

او با بیان اینکه سفر به همه شهر‌ها و استان‌هایی که در وضعیت نارنجی و قرمز قرار دارند ممنوع است، ادامه داد: همچنین سفر از استان‌های قرمز و نارنجی به سایر استان‌های چه در وضعیت زرد و آبی قرار دارند، ممنوع است.

غلامی تصریح کرد: برای استان اصفهان در شرایط فعلی که در وضعیت زرد و آبی قرار دارد سفر به سایر استان‌ها با این شرایط امکان‌پذیر است، اما با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و رزرو محل اقامت در استان مقصد.

او اضافه کرد: هتل‌ها و مراکز اقامتی که تاییدیه بهداشت و درمان را دارند، می‌توانند در استان‌های زرد و آبی با رعایت دستورالعمل‌هایی بهداشتی اقامت داشته باشند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.