با اخلاق و پهلوان مثل خلعتبری

باشگاه نساجی مازندران رفتار محمد رضا خلعتبری را پهلوانانه دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، از حسن نیت محمدرضا خلعتبری بازیکن ارزنده مازندرانی تیم سپاهان اصفهان برای کمک به تیم زادگاهش نساجی مازندران قدردانی و اعلام کرد کمتر در فوتبال حرفه‌ای چنین رفتار‌های پهلوانانه‌ای را سراغ داریم تا بازیکنی بخواهد برای کمک به تیم استانش به تیمی که در کورس قهرمانی قرار دارد، درخواست جدایی دهد.

باشگاه نساجی در مذاکرات شفاهی و مکتوب با باشگاه سپاهان خواهان جذب خلعتبری بود، اما بنا به هر دلیلی با این خواسته موافقت نشد به همین دلیل بعد از مذاکرات طرفین، هیچ‌گونه پیگیری از سوی باشگاه نساجی و ایجاد اختلال در تمرکز باشگاه اصفهانی نشده و نخواهد شد.

باشگاه نساجی با تشکر از محمد رضا خلتعبری بازیکن باغیرت مازندرانی اعلام کرد حرکت باشگاه بزرگ نساجی و هواداران خونگرم مازندرانی حرکت پهلوانانه این عزیز را از یاد نخواهند برد.


بیشتر بخوانید
چرا نساجی باید باز هم بازیکن بخرد؟


محمدرضا خلعتبری لیماکی متولد ۲۳ شهریور ۱۳۶۲ در رامسر فوتبال خود را از تیم جوانان شموشک نوشهر آغاز کرد و سابقه بازی برای تیم‌های شموشک نوشهر، ابومسلم، ذوب آهن، الغرافه، الوصل (قرضی)، سپاهان، عجمان، پرسپولیس، گسترش فولاد، سایپا، شهر خودرو، ذوب آهن، شهر خودرو و سپاهان را در کارنامه ورزشی دارد.

این هافبک هجومی مازندرانی بهترین پاسور گل لیگ برتر ۸۸–۱۳۸۷ با ۹ پاس گل در تیم ذوب‌آهن اصفهان و بهترین پاسور گل لیگ برتر ۹۲–۱۳۹۱ با ۱۳ پاس گل در تیم سپاهان اصفهان را در افتخارات فردی خود دارد.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار