تشدید نظارت بر قیمت‌ها و روند توزیع کالا‌های اساسی در استان سمنان

استاندار سمنان از تشدید نظارت بر قیمت‌ها و روند توزیع کالا‌های اساسی در استان سمنان خبر داد.

علیرضا آشناگر استاندار سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، در جلسه مشترک ستاد تنظیم بازار استان و کمیته رصد نارضایتی‌های مردم در استان گفت:در روز‌های پایانی سال تامین کالا‌های اساسی در استان و ذخیره ارزاق و اقلام مورد نیاز مردم ضرورت دارد و این ذخیره سازی‌ها به خوبی صورت گرفته است.

او افزود: مرغ و گوشت و میوه شب عید در استان به اندازه کافی تامین شده و باید علاوه بر توزیع ۶۰ تن مرغ در استان مازاد بر آن برای رفع نیاز مردم توزیع شود.

رئیس ستاد تنظیم بازار استان سمنان بر تامین مرغ و نظارت بر قیمت اقلام تاکید و خواستار افزایش نظارت بر قیمت‌ها روند توزیع کالا‌های اساسی شد.

آشناگر از نبود نظارت لازم بر کشتارگاه ها در استان هم گلایه کرد و همراهی یک بازرس از کشتارگاه تا محل توزیع مرغ در استان را لازم و ضروری دانست.

همچنین  رئیس سازمان صمت استان سمنان در این جلسه با بیان اینکه ۶۰ هزار بازرسی از اصناف در سطح استان انجام شده است گفت: با توجه به اینکه در روز‌های پایانی سال هستیم این بازرسی‌ها تشدید شده و بر روند توزیع اقلام شب عید نظارت بیشتری صورت خواهد گرفت.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان همچنین از خریداری ۵۰۰ تن پرتقال و ۲۶۴ تن سیب برای تامین میوه شب عید مردم استان خبرداد.

تشنه دل  افزود: در استان روزانه ۶۰ تن مرغ توزیع می‌شود که نرخ آن را با توجه به نرخ اعلام شده از ستاد تنظیم بازار کشور در استان یک نرخ ثابتی داشته و حفظ شد.

انتهای پیام / ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.