شنیدن ضرب آهنگ سبزینگی از خوسف

اکبری مدیر شرکت تعاونی سبز آفرینان خوسف از خرید توافقی ۱۲۰ هزار شاخه نرگس خوسفی از نرگس کاران خبر داد.

اکبری مدیر شرکت تعاونی سبز آفرینان شهرستان خوسف در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  با اشاره به عملکرد ۳ ماهه این شرکت تعاونی، گفت: امسال برای حمایت از نرگس کاران خوسفی خرید توافقی گل را انجام دادیم و بیش از ۱۲۰ هزار شاخه گل را به استان‌های همجوار ارسال و در بازار روز‌های استان به فروش رساندیم.

او افزود: در ۳ ماه گذشته بیش از ۱۰ هزار نهال گل محمدی، سم، کود و نهاده‌های کشاورزی یارانه‌ای بین کشاورزان خوسفی توزیع شده است.

اکبری بیان کرد: برای افزایش درآمد بیمه شدگان و کشاورزان خوسفی غرفه‌ای برای فروش محصولات ایجاد و پیگیری‌های لازم برای راه اندازی یک سایت انجام شده است.

مدیر شرکت تعاونی سبز آفرینان شهرستان خوسف ادامه داد: برای تسهیل فعالیت و حمایت از کشاورزان، شماره گذاری بیش ۴۰ تراکتور فاقد پلاک انجام شد تا برایشان سهمیه سوخت برقرار شود.

جذب ۴۰۰ نفر در صندوق بیمه روستاییان و عشایرخوسف

اکبری مدیر شرکت تعاونی سبز آفرینان شهرستان خوسف گفت: مرکز خدمات کشاورزی در شهرستان خوسف برای ارائه خدمات فنی و مهندسی ایجاد و مجوز رسمی مرکز خدمات کشاورزی شرکت سبز آفرینان برای تسهیل و اجرای امور اداری کشاورزان نیز اخذ شد.

او افزود: مشاوره رایگان به کشاورزان در حوزه گیاه پزشکی توسط کارشناسان خبره و متخصص از دیگر اقداماتی است که توسط شرکت تعاونی سبز آفرینان شهرستان خوسف انجام شده است.


بیشتر بخوانید


اکبری با اشاره به طرح خوشه‌های صنایع دستی تصریح کرد: ۲۵۶ نفر از بانوان فعال در حوزه صنایع دستی جذب صندوق بیمه روستاییان و عشایر شدند و قرار شد حق بیمه سال اول آن‌ها از محل تفاهم نامه استانداری و میراث فرهنگی پرداخت شود.

مدیر شرکت تعاونی سبز آفرینان شهرستان خوسف ادامه داد: اهدای احکام بازنشستگی ۱۰ نفر از مستمری بگیران صندوق بیمه روستاییان و عشایر خوسف در روستا‌ها و برگزاری میز خدمت بیمه روستاییان و عشایر در مراسم نماز جمعه خوسف از جمله اقداماتی است که توسط این شرکت تعاونی انجام شده است.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۰۴ فروردين ۱۴۰۰
خیلی عالی احسن و خدا قوت به شرکت سبز آفرینان خوسف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
خداقوت بهشون ،چه خوب ک حمايت مي کنن از نرگس کارا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
عالی، خسته نباشید به شرکت تعاونی سبز آفرینان خوسف