لیگ برتر بسکتبال؛

کامبک شاگردان اسلامی در وقت‌های اضافه/ اکسونی‌ها با اختلاف بندری‌ها را شکست دادند

تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین موفق شد در چارچوب رقابت‌های پلی آف لیگ برتر، ذوب آهن اصفهان را شکست دهد.

به گزارش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های بسکتبال شورا و شهرداری قزوین - ذوب آهن اصفهان و اکسون تهران - شهرداری بندر عباس امروز در چارچوب رقابت‌های پلی آف لیگ برتر بسکتبال به مصاف هم رفتند.

در دیدار اول، شورا و شهرداری قزوین مقابل ذوب آهن اصفهان قرار گرفت. در این بازی شاگردان محمدرضا اسلامی توانستند با نتیجه ۸۰ بر ۷۴ ذوب آهن اصفهان را از پیش رو بردارند. قزوینی‌ها با این پیروزی راه صعود به مرحله بعد را برای خود هموار کردند.

در این دیدار، واورلی آستین با کسب ۱۸ امتیاز، ۱۵ ریباند و ۱ پاس منجر به گل "دبل- دبل" کرد و بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل، محمد یوسف وند با کسب ۱۰ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۱ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

در دیگر دیدار امروز، تیم اکسون تهران به مصاف شهرداری بندرعباس رفت. در این دیدار اکسون موفق شد با نتیجه ۷۹ بر ۶۸ شهرداری بندعباس را شکست دهد. اکسون با این پیروزی گام بلندی برای صعود به مرحله بعدی پلی آف برداشت.

در این دیدار، زوران ورکیچ با کسب ۲۵ امتیاز، ۵ ریباند و ۱ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود و نقش بسیار مهمی در پیروزی تیمش داشت. در مقابل هم " اومار باری " در این بازی با کسب ۱۷ امتیاز و ۷ ریباند بهترین بازیکن شهرداری بندرعباس بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار